کد خبر: ۹۷۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۳۰۵
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از ترافیک نیمه سنگین جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور گفت: در حال حاضر در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های سیاه بیشه و مکارود ترافیک نیمه سنگین است؛ اما در سایر محورهای شمالی مانند هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت تردد روان است.

وی با اشاره به سایر جاده‌های کشور افزود: در آزادراه قزوین – کرج و کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده وردآورد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: