کد خبر: ۹۷۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۶
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کارگروه صیانت از سلامت مسابقات لیگ برتر عملکرد برخی بازیکنان یک تیم لیگ برتری در هفته‌های اخیر را مشکوک دانست و درخواست کرد مورد رصد ویژه قرار گیرد.

نامه استقلالی‌ها به کمیته صیانت لیگ برتر: عملکرد چند بازیکن مشکوک استبیست‌و سوم به صورت رسمی مشخص شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حساسیت این رقابت‌ها به اوج خود رسیده و تیم‌ها به دنبال این هستند بازی‌ها به صورت عادلانه برگزار شده تا حقی از آنها تضییع نشود.

فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نامه‌ای را به کارگروه صیانت از سلامت مسابقات لیگ برتر ارسال کرد. در این نامه سمیعی درباره عملکرد برخی بازیکنان یک تیم لیگ برتری در هفته‌های اخیر هشدار و آن را مشکوک دانست.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از این کارگروه خواست، عملکرد بازیکنان مورد نظر که به طور دقیق و ویژه در هفته پایانی لیگ برتر مورد رصد قرار گرفته شود چرا که آنها ممکن است در سرنوشت قهرمانی یک تیم نقشی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: