کد خبر: ۹۷۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۹۶
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم اعلام کرده که قصد دارد در روزهای باقی مانده تا پایان زمان ثبت‌نام‌ها با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

این نماینده مجلس کاندیدای ریاست جمهوری می شود +جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یکی از نزدیکان محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم، با اشاره به تصمیم جوکار برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد، درخواست‌های زیادی از طرف جامعه طلاب،خانواده شهدا و ‌ایثارگران، نخبگان، دانشگاهیان، فعالان اقتصادی و فرهنگی برای ثبت نام آقای جوکار در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد.

وی در گفتگو با تسنیم افزود: با توجه به این شرایط آقای جوکار قصد دارد در روزهای باقی مانده تا پایان زمان ثبت‌نام‌ها با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: