کد خبر: ۹۷۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
گارد ملی تونس اعلام کرد ۴ نفر در آب‌های سواحل این کشور مفقود شده‌اند و عملیات جست‌وجو و نجات در حال انجام است.

ناپدید شدن ۴ مهاجر غیرقانونیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ گارد ملی تونس روز پنجشنبه اعلام کرد که موفق شد ۱۷ مهاجر غیرقانونی را در سواحل جنوب شرقی این کشور نجات دهد، در حالی که چهار نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

مهر به نقل از العربیه نوشت: این گارد در بیانیه‌ای در حساب کاربری خود در فیس بوک اعلام کرد: مهاجران غیرقانونی از یک قایق در حال غرق شدن در سواحل استان سفکس نجات یافتند.

در این بیانیه تعداد کل افرادی که قصد عبور غیرقانونی از دریای مدیترانه به سمت جزیره لامپدوزا ایتالیا را داشتند، مشخص نشده است و سازمان دهنده این سفر دستگیر شده است.

جستجو برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.

تونس، واقع در مرکز مدیترانه، یکی از اصلی ترین نقاط خروج مهاجرانی است که به دنبال ورود غیرقانونی به اروپا هستند. با وجود اقدامات سختگیرانه مقامات تونس، مهاجرت غیرقانونی از سواحل تونس در حال افزایش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: