کد خبر: ۹۷۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۱
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در بخش توپ‌گیری نفر اول تیم است.

کاپیتان تیم‌ملی؛ نفر اول ایران و چهاردهم جهان!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و با چهار شکست عملا دیگر شانسی برای صعود به المپیک ندارد.

در گزارش ورزش سه آمده است: اما علی‌رغم این عملکرد ناامیدکننده چند بازیکن تیم ملی عملکرد شخصی خوبی از خود بر جای گذاشتند که میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی یکی از آنهاست.

میلاد عبادی‌پور که در بخش دریافت بهترین بود، در توپ‌گیری نیز در بین بازیکنان تیم ملی نیز در رتبه یک قرار گرفت و با بازیکنانی نظیر نیمیر عبدالعزیز هلندی، سیمون وجیانلی ایتالیایی به طور مشترک در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است. البته اینکه نفر اول ایران در رتبه چهاردهم لیگ ملت‌ها حضور دارد هم مسئله قابل تاملی محسوب می‌شود.

میلاد عبادی‌پور که سابقه بیش از ده سال حضور در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران را در کارنامه خود دارد به هواداران والیبال ایران وعده بازی‌هایی بهتر از تیم ملی در هفته‌های دوم و سوم را داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: