کد خبر: ۹۷۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۶
مجید انصاری درباره احتمال کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت که فعلاً جمع‌بندی خاصی در این زمینه ندارد.

واکنش مجید انصاری به احتمال کاندیداتوری در انتخابات/ پورمحمدی کاندیدا خواهد شد؟/کواکوبیان ثبت نام کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مجید انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: من فعلاً جمع بندی در این زمینه (کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری) ندارم.

بنابر گزارش تسنیم، وی درباره اینکه گفته شده قصد دارید در روزهای آتی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور بروید، گفت: اینها را دیگران گفته‌اند اما من فعلاً نمی‌خواهم در این مورد صحبتی داشته باشم.

همچنین مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری هم برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شدند که مجید انصاری به عنوان یکی از نامزدهای نهایی جبهه اصلاحات در انتخابات آتی ثبت‌نام خواهد کرد.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور سابق، روز جمعه 8 تیرماه برگزار می شود و کاندیداها از روز پنجشنبه 10 خرداد به مدت 5 روز فرصت ثبت نام دارند.

«مصطفی پورمحمدی» در انتخابات ثبت‌نام می‌کند

بنابر گزارش مهر، یک منبع نزدیک به حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، از تصمیم قطعی وی برای ثبت‌نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری خبر داد.

این منبع مطلع اظهار کرد: آقای پورمحمدی تقریباً به نظر قطعی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری رسیده و پس از جمع‌بندی‌های نهایی، به احتمال قوی در روزهای پایانی زمان ثبت‌نام، در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حضور خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: