کد خبر: ۹۷۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۶
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که از نیمۀ خرداد تا اوایل تیرماه پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

در ماه ژوئن ۲۰۲۴، طرفداران سریال‌های کره‌ای می‌توانند منتظر بازگشت فصل دوم سریال جنایی محبوب «بازیکن» محصول سال ۲۰۱۸ باشند. در همین حال، سریال‌های کمدی-رمانتیک و جذابی مثل «خانم شب و روز» و «گانگستر دوست‌داشتنی من» نیز منتشر خواهند شد.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از ۵ سریال مورد انتظار ماه میلادی ژوئن (نیمه خرداد تا نیمۀ تیر) را معرفی خواهیم کرد.

۱. بازیکن ۲: استاد کلاهبرداران (The Player ۲: Master of Swindlers) (۱۴ خرداد)

بازیگران اصلی: سونگ سئونگ-هون، اوه یون-سو، لی سی-اون، ته وون-سوک، جانگ گیوری

خلاصه داستان: این سریال مهیج دنبالۀ سریال «بازیکن» است که در سال ۲۰۱۸ پخش شد. داستان سریال دربارۀ یک گروه کلاهبردار متشکل از یک هکر، یک مبارز و یک راننده است که با هم متحد می‌شوند تا پول‌های کثیفی را که ثروتمندان به ناحق جمع‌آوری کرده‌اند از آن‌ها بدزدند.

۲. سلسله‌مراتب (Hierarchy) (۱۸ خرداد)
بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در خرداد و تیر خواهیم دید

بازیگران اصلی: رو جونگ-اویی، لا چا-مین، کیم جه‌وون، جی هیه-وون، لی وون-جونگ

خلاصه داستان: وقایع این سریال در دبیرستان جوشین اتفاق می‌افتد؛ یک مدرسه خصوصی معتبر که فقط برای فرزندان نخبگان در نظر گرفته شده است. روایت این سریال ترکیبی جذاب و گیرا از مضامین عشق، دوستی و انتقام خواهد بود. همه چیز با ورود یک دانش‌آموز جدید به نام کانگ ها شروع می‌شود که نظم برقرار شده توسط دانش‌آموزان قبلی را به هم می‌زند.

۳. گانگستر دوست‌داشتنی من (My Sweet Mobster) (۲۳ خرداد)

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در خرداد و تیر خواهیم دید

بازیگران اصلی: اوم ته-گو، هان سان-هوا، کوان یول، کیم هیون-جین، جه چان، یانگ هیون-مین، هوانگ هیون-جونگ

خلاصه داستان: این سریال کمدی-رمانتیک، دو شخصیت به ظاهر نامناسب را گرد هم می‌آورد: گو ایون-ها، یک زن جوان که یک کانال یوتیوب برای کودکان را اداره می‌کند و با نام «خواهر کوچولو» شناخته می‌شود؛ و از طرف دیگر، سو جی-هوان، یک گانگستر سابق که زندگی جدیدی را آغاز می‌کند و حتی به اصلاح سایر گروه‌های گانگستری کمک می‌کند. ملاقات آن‌ها منجر به یک ارتباط عاشقانۀ غیرمنتظره می‌شود.

۴. خانم شب و روز (Miss Night and Day) (۲۶ خرداد)

بازیگران اصلی: لی جونگ-اون، جونگ اون-جی و چوی جین-هیوک

خلاصه داستان: لی می-جین سال‌هاست که به دنبال یک شغل ثابت است، بدون اینکه موفقیت زیادی کسب کند. اما زندگی او زمانی تغییر می‌کند که یک روز در بدن یک زن ۵۰ ساله از خواب بیدار می‌شود. او تصمیم می‌گیرد از این موقعیت به نفع خود استفاده کند. بنابراین او در طول روز با بدن جدیدش به عنوان کارآموز در دفتر یک دادستان سخت‌گیر به نام کیه جی-وونگ کار می‌کند و عصرها به بدن خودش به عنوان یک دختر جوان ۲۰ ساله برمی‌گردد.

 

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در خرداد و تیر خواهیم دید

۵. عاشق ژنتیکی (DNA Lover) (۲ تیر)

بازیگران اصلی: چوی سی‌وون، جونگ این-سان، لی ته-هوان، جونگ یو-جین

خلاصه داستان: راه‌های بی شماری برای پیدا کردن عشق وجود دارد و محققی به اسم سو جین بر این باور است که ژن‌ها کلید اصلی هستند. او مصمم است مردی را پیدا کند که از نظر ژنتیکی با او مطابقت داشته باشد. به این ترتیب او با یون-وو، یک متخصص زنان و زایمان، آشنا می‌شود که همیشه احساس نیاز به پایان دادن به روابطش داشته است. در همین حال، کانگ هون، یک آتش‌نشان است که انگار همیشه برای کمک کردن به سو جین در محل مناسب حضور دارد. اما بالاخره ژن‌های سو جین او چه مسیری را برای او رقم خواهند زد؟ باید منتظر باشیم و ببینیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: