کد خبر: ۹۷۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۱۱
لیست کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری دائما درحال کم و زیاد شدن است، برخی می گویند می آیند و برخی می گویند نخواهند آمد، برخی دیگر نیز فعلا سکوت اختیار کرده اند.

رقابت احمدی نژاد و محسن رضایی در کاندیداتوری /وعده «نیامدن» قالیباف جدی است؟ /ردصلاحیت شدگان وارد می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پس از سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و درگذشت شهادت‌گونه او و همراهانش، بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی باید ظرف ۵۰ روز رئیس جمهور جدید انتخابات شود، برهمین اساس نیز احمد وحیدی، وزیر کشور طی روزهای گذشته در نامه‌ای خطاب به استانداران و فرمانداران سراسر کشور دستور شروع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را صادر کرد تا یک ماه دیگر نهمین رئیس جمهور ایران مشخص شود.

بنا بر اطلاعیه ستاد انتخابات کشور «ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد کلید خورد» و باید دید در چند روز ثبت نام کدام یک از چهره هایی نامشان طی روزهای اخیر در لیست کاندیداهای احتمالی بود پا به ساختمان فاطمی خواهند گذاشت، چه کسانی قرار است پدیده این انتخابات شوند و چه کسانی سورپرایز لحظه آخری انتخابات خواهند بود و ....

احمدی‌نژاد و محسن رضایی رکورد می‌زنند؟

اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۳ را که بالا و پایین کنید، به نام برخی از چهره‌ها می رسید که دیگر پای ثابت هر انتخاباتی شده اند و بارها سابقه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارند؛ «محمود احمدی‌نژاد»، رئیس جمهور دوره‌های نهم و دهم از جمله این کاندیداهای احتمالی است که علم تبلیغاتش را طی روزهای اخیر در جلوی درب منزلش در میدان ۷۲ نارمک برپا کرده است و از میل خود برای حضور در صحنه می گوید هرچند تلاش دارد این علاقه را ذیل درخواست های مردمی پنهان کند. او جدا از آنکه دو دوره کاندیدای ریاست جمهوری بوده و رأی آورده است در سال های ۹۶ و ۱۴۰۰ نیز راهی وزارت کشور شد تا شاید رجعتی به پاستور داشته باشد اما شورای نگهبان مجوز صلاحیت را به او نداد.

خبرهای مرتبط

  • مصوبه مهم شورای نگهبان درباره کاندیداهای ریاست جمهوری /رجل سیاسی تعریف شد
  • محمود احمدی نژاد جان تازه ای به اسرائیل داد /ایران واقعا دیگر تحمل تکرار تیر ۸۴ را ندارد /نیازمند یک رئیس جمهور منطقی هستیم
  • یک قاب عکس ویژه از افتتاحیه مجلس دوازدهم؛ قالیباف کنار لاریجانی نشست، حدادعادل همنشین ناطق نوری شد

از سوی دیگر محسن رضایی، هم ۴ بار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است اما موفق به کسب آرای مردم نشده است، برخی خبرها حکایت از حضور محسن رضایی در انتخابات است و برخی دیگر نیز این ادعا را تکذیب می کنند. با این وجود حضور محسن رضایی دربرخی گعده ها و جلسات انتخاباتی این روزها جدی به نظر می رسد.

قالیباف همه را متعجب کرد

قالیباف تا روز گذشته یکی از جدی ترین کاندیداهای ریاست جمهوری چهاردهم بود اما با انتخابات هیات رئیسه مجلس و تکیه او بر کرسی ریاست که حمایت سفت و سخت مستقلین را نیز با خود داشت ورق را برگرداند.

روز گذشته نوری قزلجه از قول جدی قالیباف برای ماندن در پارلمان و خیز برنداشتن برای ریاست جمهوری خبر داد. اما اگر بنا بر هر دلیلی صحنه رقابت تغییر کند و قالیباف وارد عرصه شود چهارمین حضور او در انتخابات است.

او تاکنون ۳ بار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شده است که در سال ۱۳۹۶ به نفع ابراهیم رئیسی از حضور در میدان رقابت‌ها انصراف داد و علی‌رغم همه گمانه‌زنی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام نکرد.

کدام کاندیداهای احتمالی ردصلاحیت شدند؟

همچنین در میان اسامی که تاکنون نامشان در لیست کاندیداهای احتمالی وجود دارد، نام چهره‌هایی به چشم می‌خورد که پیشتر مُهر قرمز ردصلاحیت شورای نگهبان بر پرونده آنها زده شده است. عباس آخوندی، مسعود پزشکیان، اسحاق جهانگیری، عزت الله ضرغامی و سعید محمد از جمله این چهره ها هستند.

در جدول زیر نام کاندیداهای احتمالی که نامشان این روزها در رسانه ها مطرح شده، آمده است. برخی البته حضورشان را تکذیب کرده اند و برخی تاکنون واکنشی نداشته اند. در این جدول از کنار اسامی چون نمایندگان ادوار که حضورشان بعید است جدی گرفته شود عبور کرده ایم.

* در جدول زیر نام کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده می‌کنید.

ردیف

کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری

سابقه

۱

علی لاریجانی

* علی لاریجانی تا کنون در دو ۲ انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرده است.

* او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ جمع کاندیداهای تایید صلاحیت شده قرار گرفت اما نتوانست آرای لازم را به دست بیاورد.

* در سال ۱۴۰۰ پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

* او هنوز به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری نکرده است با این حال برخی از رسانه‌ها مانند تسنیم درباره احتمال حضور او در انتخابات خبر دادند.

*حزب اعتدال و توسعه رایزنی با لاریجانی و جهانگیری برای حضور در انتخابات را تایید کرده است.

۲

محمدباقر قالیباف

* قالیباف تاکنون در ۳ انتخابات در سال‌های ۱۳۸۴، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ شرکت کرده است.

* قالیباف در سال‌های ۸۴ و ۹۲ نتوانست آرای مردم را از آن خود کند.

* او در جریان رقابت‌های انتخابات سال ۹۶ نیز به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات کنار کشید.

* اگر چه از قالیباف به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، نام برده می‌شد اما او در انتخابات حضور پیدا نکرد.

* بنا به روایت ها قالیباف وعده داده بعد از تکیه زدن به کرسی ریاست مجلس وارد انتخابات ریاست جمهوری نشود اما...

۳

عباس آخوندی

*او که وزیر راه و شهرسازی در دولت روحانی بود در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، با حضور در وزارت کشور کاندیداتوری خود را اعلام کرد اما با ردصلاحیت شورای نگهبان مواجه شد.

۴

محمدجواد آذری جهرمی

* آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم بود و در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، از او به عوان یکی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ نام برده می‌شد اما با توجه ابلاغیه شورای نگهبان برای شرایط سنی در انتخابات از حضور در انتخابات باز ماند.

* در روزهای اخیر نیز برخی از رسانه‌ها از او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نام‌ می‌برند اما وزیر ارتباطات سابق در واکنش به این خبر گفت: «خبر حضور بنده در انتخابات به عنوان کاندیدا، صرفا گمانه زنی رسانه‌هاست.»

*همچنین اخیرا نیز در گفتگویی بیان کرده است: «معتقدم اگر افراد شایسته‌ای که توانایی اداره کشور را دارند به صحنه انتخابات بیایند، این تکلیف (کاندیداتوری در انتخابات) از گردن بنده ساقط است. هنوز تکلیف بنده برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، برای خودم روشن نشده است و در واقع حضورم در این عرصه هم احتمال دارد و هم ندارد.»

۵

محمود احمدی نژاد

* احمدی‌نژاد تا کنون ۴ بار در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرده است.

* او در انتخابات سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ توانست به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

* او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ هم در انتخابات ثبت‌نام کرد اما با ردصلاحیت شورای نگهبان روبه‌رو شد.

* او با انتشار فیلمی در روزهای اخیر تلویحا کاندیداتوری خود را تایید کرد اما علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس یازدهم گفته است: «باید به آقای احمدی‌نژاد اطمینان داده شود که از جانب شورای نگهبان تایید صلاحیت می‌شود.»

۶

مجید انصاری

* برخی از رسانه‌ها مانند هم میهن و نورنیوز از مجید انصاری به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب در انتخابات ۱۴۰۳ نام می‌برند.

* او در سال ۱۳۹۴ برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کرد اما صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نشد.

۷

محمد باقری

* او رئیس ستاد کل نیروهای مسلح است. در چند روز اخیر روزنامه اعتماد او را یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده است.

۸

مهرداد بذرپاش

* در ۲ انتخابات اخیر سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ از مهرداد بذرپاش به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نام برده می‌شد اما او به صورت رسمی در هیچ انتخاباتی کاندیدا نشده است.

*روزنامه هم میهن، روزنامه اعتماد و برخی دیگر از رسانه‌ها بذرپاش را کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دانستند.

۹

مسعود پزشکیان

* تا کنون مسعود پزشکیان ۲ بار برای انتخابات ریاست جمهوری در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرده است.

* او در جریان انتخابات سال ۹۲ در همان روزهای ابتدایی از رقابت‌ها انصراف داد و در سال ۱۴۰۰ نیز توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

* پزشکیان در جریان انتخابات سال ۱۴۰۳ اعلام کاندیداتوری کرده است.

۱۰

عزیز جعفری

* در روزهای گذشته نام سرلشکر جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله از سوی روزنامه اعتماد به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است.

۱۱

سعید جلیلی

* سعید جلیلی در انتخابات‌های سال ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرده است.

* او در سال ۱۳۹۲ تا پایان رقابت‌ها در انتخابات حضور داشت اما نتوانست آرای مردم را از آن خود کند. همچنین او در جریان انتخابات سال ۱۴۰۰، به نفع ابراهیم رئیسی از رقابت‌ها کناره‌گیری کرد.

* دفتر سعید جلیلی کاندیداتوری او را در انتخابات ۱۴۰۳ قطعی دانسته است.

۱۲

سعید محمد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در جریان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

۱۳

اسحاق جهانگیری

* اسحاق جهانگیری تا کنون دوباره در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده است.

* او در سال ۱۳۹۶ به نفع حسن روحانی از انتخابات کناره‌گیری کرد و در سال ۱۴۰۰ نیز شوری نگهبان او را ردصلاحیت نمود.

* از جهانگیری به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نام برده می‌شود.

*حزب اعتدال و توسعه رایزنی با لاریجانی و جهانگیری برای حضور در انتخابات را تایید کرده است.

۱۴

غلامعلی حدادعادل

* حدادعادل در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ ثبت‌نام کرد اما در ۲۰ خرداد سال ۱۳۹۲ به نفع اصولگرایان کناره‌گیری کرد.

۱۵

محمدجواد حق شناس

*عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی، در جریان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

۱۶

حسین دهقان

* دهقان که بیشتر به دلیل فعالیت‌های نظامی خود شناخته می‌شود، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ کاندیدا شد و پیش از اعلام رسمی ردصلاحیت‌ خود از کاندیداتوری انصراف داد.

* اخیرا روزنامه هم میهن و اعتماد از او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۳ نام برده‌اند اما او روز گذشته واکنش عجیبی به سوالات درباره کاندیداتوری اش داد و گفت فعلا بیکار نیستم

۱۷

علی ربیعی

* سخنگوی دولت روحانی تاکنون در انتخاباتی حضور پیدا نکرده است.

* اخیرا روزنامه اعتماد از او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۳ نام برده‌ است.

۱۸

محسن رضایی

* محسن رضایی تا کنون در ۴ دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سال‌های ۱۳۸۴، ۱۳۸۸، ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ شرکت کرده است.

* در روزهای اخیر از او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۳ نام برده شده‌ است اما این خبر هنوز به تایید نرسیده است.

۱۹

علیرضا زاکانی

* زاکانی در ۳ دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرده است.

* او در جریان انتخابات‌های سال ۱۳۹۲، ۱۳۹۶ توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نشد اما در سال ۱۴۰۰، صلاحیت او توسط شورای نگهبان تایید شد که در جریان انتخابات به نفع ابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد.

* علی‌رغم آنکه برخی از رسانه‌ها او را کاندیدای انتخابات دانسته اند و از جلسات انتخاباتی اش روایت می کنند، نورنیوز کاندیداتوری او را تکذیب کرده است.

۲۰

محمد شریعتمداری

* او تا کنون ۲ بار در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۴۰۰ حضور پیدا کرده است.

* او در انتخابات سال ۱۴۰۰ توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد.

* در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها کاندیداتوری او را در انتخابات سال ۱۴۰۳ قطعی دانستند.

۲۱

علی شمخانی

* او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۰ در انتخابات حضور پیدا کرد اما نتوانست آرای مردم را به دست بیاورد.

* روزنامه اعتماد از احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم خبر داده است.

۲۲

عبدالناصر همتی

* در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، در انتخابات ثبت نام کرد اما رأی مردم را به دست نیاورد.

۲۳

محمدرضا عارف

* محمدرضا عارف در انتخابات سال ۱۳۹۲ حضور پیدا کرد که در روزهای اخر از انتخابات کناره‌گیری کرد.

* در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۱۴۰۰ از عارف به عنوان یکی از کاندیداها نام برده می‌شد اما او در انتخابات ثبت‌نام نکرد.

* این روزها نیز از عارف به عنوان کاندیدای انتخاباتی سال ۱۴۰۳ نام برده می‌شود اما خودش در واکنش به این خبر، آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

۲۴

سیدپرویز فتاح

* در انتخابات‌های سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ نام پرویز فتاح همواره به عنوان یکی از گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات مطرح شده است اما او در انتخابات ثبت‌نام نکرده است.

* در روزهای اخیر نیز دوباره نام فتاح برای کاندیداتوری در انتخابات شنیده می‌شود.

۲۵

جمیله علم الهدی

روزنامه هم میهن از نام همسر ابراهیم رئیسی و دختر سید احمد علم الهدی به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۳ نام برده است اما بیت رئیسی این ادعا را تکذیب کرد.

۲۶

محمدجواد ظریف

* اگر چه برخی از رسانه‌ها او را یکی از کاندیداهای قطعی در انتخابات ۱۴۰۰ معرفی می‌کردند اما خودش همواره این خبر را تکذیب کرده و از عدم کاندیداتوری‌اش روایت می‌کرد.

* این روزها نیز دوباره خبرهایی درباره کاندیداتوری ظریف در رسانه‌ها قوت گرفته بود که باردیگر نیامدنش را تایید کرد.

۲۷

محسن هاشمی

*او در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، کاندیدا شد اما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

*او گزینه اصلی حزب کارگزاران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

۲۸

امیرحسین قاضی زاده هاشمی

*قاضی‌زاده هاشمی، نماینده ادوار مجلس، در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حضور پیدا کرد اما نتوانست آرای مردم را از آن خود کند.

*او که این روزها در جایگاه معاونی دولت سیزدهم ایفای مسئولیت می کند در حیاط دولت احتمال کاندیداتوری اش را تکذیب نکرد.

۲۹

محمد مخبر

*او بعد از شهادت رئیسی اولین کفیل ریاست جمهوری در تاریخ ایران است، برخی از رسانه‌ها چون هم میهن از مخبر به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نام می‌برند.

*مخبر روز گذشته کاندیداتوری اش را تکذیب نکرد اما پاسخش نیز مبهم بود.

۳۰

سورنا ستاری

* در انتخابات سال ۱۴۰۰ از سورنا ستاری به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نام برده می‌شد اما او در انتخابات ثبت نام نکرد.

* روزنامه هم میهن نیز اخیرا او را به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات معرفی کرده است.

۳۱

محمد صدر

*اخیرا نام محمد صدر از سوی برخی از رسانه‌ها برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شده است.

*صدر طی چند مصاحبه از رایزنی با سیدمحمد خاتمی و پیشنهاد او برای کاندیداتوری روایت کرده است.

*شکوری راد صدر و ظفرقندی را گزینه های اصلی اتحاد ملت برای معرفی به جبهه اصلاحات معرفی کرده است.

۳۲

عزت‌الله ضرغامی

* او در انتخابات سال ۱۴۰۰ در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرد اما ردصلاحیت شد.

* این روزها نام او برای حضور دوباره انتخابات قوت پیدا کرده است. او پیش از این، در سال ۱۴۰۱، در مطلبی نوشته بود: « در مورد انتخابات بدانید که اجمالا ریاست جمهوری در ایران دو دوره ای است. در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال دارم و مناسب این مسئولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می کند و نه دیگر علاقه ای به قضاوت دیگران در مورد خودم دارم.»

*او در حیاط دولت هم تاکید کرد کاندیدا نمی شود اما...

۳۳

علی طیب نیا

نام وزیر اقتصاد دولت روحانی نیز در بین کاندیداهای احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم قرار دارد.

۳۴

حسین علایی

روزنامه اعتماد، رئیس پیشین ستاد مشترک سپاه پاسداران را یکی از کاندیدای انتخابات دانسته است.

۳۵

مصطفی کواکبیان

*نماینده تهران در مجلس دهم در انتخابات سال ۱۴۰۰ در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرد اما ردصلاحیت شد.

*او روز گذشته اعلام کرد کاندیدای ریاست جمهوری چهاردهم می شود.

۳۶

علی اکبر صالحی

*اگر چه نورنیوز در کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است اما پیش از این صالحی اعلام کرده بود که به دلیل شرایط سنی در انتخابات شرکت نمی‌کند.

*این روزها بحث کاندیداتوری صالحی جدی تر از روزهای قبل شده است و برخی محدودیت سنی را مشمول او نمی دانند.

۳۷

علی مطهری

*کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد اما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.

*مطهری طی روزهای اخیر کاندیداتوری اش را تکذیب کرده است.

۳۸

شهیندخت مولاوردی

از او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نام برده می‌شود.

۳۹

محسن مهرعلیزاده

*نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شد و به نفع عبدالناصر همتی کناره گیری کرد.

*اطرافیان مهرعلیزاده کاندیداتوری او در ۱۴۰۳ را قطعی اعلام کرده اند.

۴۰

محمدباقر نوبخت

* از او به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نام برده می‌شد اما خودش طی روزهای اخیر با قطعیت از عدم کاندیداتوری اش روایت کرد.

*او اگر چه تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نشده است اما در انتخابات‌های سال ۸۴، ۸۸ و ۹۲ به ترتیب در ستادهای انتخاباتی آیت الله هاشمی، میرحسین موسوی و حسن روحانی حضور داشت.

۴۱

مسعود زریبافان

*در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیداتوری خود را اعلام کرد اما سپس به نفع ابراهیم رئیسی انصراف داد.

۴۲

محمد مقیمی

*خبرگزاری تسنیم از کاندیداتوری رئیس دانشگاه تهران خبر داده است.

۴۳

رضا اردکانیان

*اخیرا نام اردکانیان و محمد صدر از سوی برخی از رسانه‌ها مانند نورنیوز برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شده است.

۴۴

صادق محصولی

*خبرگزاری تسنیم از احتمال کاندیداتوری صادق محصولی خبر داده است.

*برخی رسانه ها نیز تاکید دارند محصولی در این انتخابات پشت فتاح قرار خواهد گرفت و کاندیدا نمی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: