کد خبر: ۹۷۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۵
مدافع میانی تیم گل‌گهر سیرجان مدعی شد که مصدومیت کاپیتان استقلال مصنوعی بوده و آنها با این کار می‌خواستند از نتیجه بازی پرسپولیس باخبر شوند.

ادعای جنجالی رقیب استقلال؛ این کار برای فوتبال ایران زشت استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم استقلال شب گذشته از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در مصاف با گل گهر به برتری ۱ بر صفر رسید آن هم در حالیکه رقیب سنتی‌اش پرسپولیس همزمان با آبی‌پوشان در قزوین بازی حساسی داشت و درنهایت پیروز شد. اما علیرضا آرتا مدافع ۲۷ ساله گل‌گهری‌ها در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد ادعای عجیبی را درخصوص استقلالی‌ها مطرح کرده است.

گزیده صحبت‌های مدافع گل‌گهر با ورزش سه را درخصوص حاشیه‌های بازی این تیم با استقلال در زیر بخوانید:

{تلاش برای کل تساوی} متاسفانه توپ‌های‌ ما گل نشد. شوت رزاق پور، شوت تورس و شوتی که خودم زدم به گل نرفتند. خیلی بعد از گل آنها فشار آوردیم و استقلال را آنالیز کرده بودیم. سر یک غفلت که تیم وارد هجده شده بود، توپ با یک شوت آرام از روزبه وارد گل شد.

{نمایش خوب مقابل استقلال} می‌شد مقابل استقلال بازی را ببندیم و بخوابانیم اما نه باشگاه، نه سرمربی دوست ندارد این کارها را انجام دهیم.

{طلسم ورزشگاه آزادی} در ۸ بازی از ده بازی اخیر که در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم، حق ما خورده شده و به ناحق باختیم. این آخری هم با پرسپولیس بازی کردیم و توپی که گل شده بود را بیرانوند از گل کشید بیرون اما داور چشمانش را بست و گل نگرفت.

{تجربه بازی مقابل تماشاگران استقلال} برای استقلال ۴۰ هزار هوادار آمده بود اما خوب تشویق می‌کردند که به نظرم بیشتر این فشاری روی استقلال بوده. آنها ترسیده بودند و استرس داشتند تا نکند نتیجه نگیرند.

{وقت‌کشی حسینی} داور وقت اضافه واقعا کم گرفت. سید حسین حسینی یکی از عجیب ترین مصدومیت‌ها را داشت و واقعا مصنوعی بود. می‌خواستند بازی را عقب بیاندازند تا از بازی پرسپولیس باخبر شوند. خیلی مصنوعی بود کارشان و این اتفاق برای فوتبال ایران زشت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: