کد خبر: ۹۷۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۱۸۶
سردار آزمون در دیدار دوستانه روز جمعه با میلان برای آخرین بار پیراهن جالوروسی را به تن خواهد کرد.

سردار آزمون برای آخرین بار مقابل چه تیمی پیراهن رم را خواهد پوشید؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ دوران حضور قرضی سردار آزمون در رم رو به پایان است و انتظار می‌رود این مهاجم ایرانی به باشگاه قبلی خود بازگردد. رم با وجود حضور خوب و موثر آزمون در تیم، گزینه خرید دائمی این بازیکن از بایرلورکوزن را فعال نخواهد کرد.

به نقل از ایسنا با زدن تنها ۳ گل برای جالوروسی در طول فصل، باشگاه، این بازیکن را خرید مهمی برای درازمدت نمی‌داند.

به گزارش رم پرس(romapress)، این تصمیم قبلاً گرفته شده است و آزمون احتمالاً پس از بازی دوستانه روز جمعه در استرالیا با میلان، به لورکوزن بازخواهد گشت.

رم قصد دارد تامی آبراهام دیگر مهاجمش را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند که برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

آزمون در فصل جاری ۲۹ بازی انجام داد، ۳ گل زد و ۴ پاس گل داد. سایت ترنسفرمارکت ارزش این بازیکن را ۱۰ میلیون یورو تخمین زده است. پیش از این اعلام شده بود روملو لوکاکو مهاجم گلزن بلژیکی نیز از این تیم جدا می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: