کد خبر: ۹۷۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۱۶۷
یک واحد مسکونی در خیابان دماوند تهران منفجر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات انفجار یک واحد مسکونی در خیابان دماوند تهران را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۳ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی و انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند خیابان وحیدیه به آتش نشانی اعلام می‌شود.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند. آتش نشانان پس از حضور مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی که در هر طبقه یک واحد ۶۰ متری وجود داشت، حادثه رخ داده است و در طبقه اول و دوم به دلیل انفجاری که رخ داده دیوارهای مشرف به حیاط و کوچه کامل تخریب و درز انقطاع با ساختمان مجاور و راه پله دچار خسارت و شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شکسته بود.

وی گفت: بر همین اساس شدت تخریب در طبقه اول بیشتر بوده و لذا احتمال اینکه انفجار در طبقه اول بوده باشد، شدت گرفت.

ملکی بیان داشت: آتش نشانان زمانی که به محل رسیدند عملیات جست‌وجو را انجام و ۱۰ نفر را در طبقات مختلف از ساختمان خارج کردند در این بین یک مرد حدود ۳۵ ساله در طبقه اول حضور داشته که دچار سوختگی شده بود و تحویل نیروهای اورژانس شد و سایر افراد چون راه پله ایمن نبود از طریق ساختمان مجاور از محل حادثه خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: کارشناسان علت اولیه حادثه را ناشی از نشت گاز شهری از وسایل گازسوز و ایجاد شعله و جرقه اعلام کرده اند.

جزئیات انفجار یک واحد مسکونی در خیابان دماوند تهران/ عکس

جزئیات انفجار یک واحد مسکونی در خیابان دماوند تهران/ عکس

جزئیات انفجار یک واحد مسکونی در خیابان دماوند تهران/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: