کد خبر: ۹۷۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۲
مهدی طارمی به عنوان یک مهاجم تعیین کننده همان‌طور که در پورتو کارش را آغاز کرده بود به پایان رساند: با گلزنی

رسمی: طارمی از پورتو خداحافظی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی طارمی روز یکشنبه در حذفی پرتغال برای آخرین بار پیراهن پورتو را پوشید و به این تیم کمک کرد تا مقابل اسپورتینگ لیسبون به یک جام دیگر دست پیدا کند.

به نقل از ورزش سه این مهاجم ایرانی که چمدان‌هایش را برای میلان بسته (او از فصل آینده بازیکن اینتر خواهد بود) بار دیگر شنل قهرمان را به تن کرد و در فینال با یک پنالتی در وقت‌های اضافه، گل تعیین کننده را در فینال به ثمر رساند.

بخش پایانی فصل پورتو پس از یک دوره طولانی دوری از ترکیب اصلی سرجیو کونسیسائو، یک طارمی احیا شده را نشان داد. این مهاجم 31 ساله قبل از نقش‌آفرینی در بازی خداحافظی، نقش مهمی در پیروزی‌های مهم مقابل بوآویشتا (او در آخرین دقایق گل پیروزی را به ثمر رساند) و اس سی براگا داشت.

سرجیو کونسیسائو پس از قهرمانی در جام حذفی در مورد طارمی گفته بود: "او بسیار حرفه‌ای است، اما گاهی اوقات تا حدودی آرام است. او به من چیزهای زیادی یاد داد، خیلی چیزها را جدی گرفت. اما توانستم بهترین عملکرد را از طارمی بگیرم، حتی در شرایطی که آسان نبود. وقتی از رفتن او به ایتالیا مطلع شدم، نظر هواداران خیلی خوب نبود. من همیشه به او ایمان داشتم."

طارمی همانگونه که شروع کرده بود به اقامت خود در پرتغال پایان می‌دهد: توپ را درون دروازه قرار داد و گل زد. این مهاجم با احتساب حضور در ریو آوه، 112 بار از زمان انتقال به پرتغال گل زده است.

او با باشگاه پورتو به رکوردی غبطه‌انگیز دست یافت: یک قهرمانی لیگ، سه جام حذفی پرتغال، دو سوپرجام و یک لیگ کاپ. حالا او در ایتالیا یک ماجراجویی در پیش دارد، جایی که رقابت سختی در مبارزه برای جایگاه در خط حمله شاگردان سیمونه اینزاگی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: