کد خبر: ۹۷۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۷
عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق که برای ادای احترام به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید به تهران سفر کرده، با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار باقری کنی و عبدالمهدی چه گذشت؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عبدالمهدی در این دیدار مراتب تاسف عمیق، تسلیت و همدردی صمیمانه خود را در خصوص شهادت شهدای بزرگوار خدمت ابراز داشت و ضمن ادای احترام، برای ایشان از درگاه الهی طلب علو درجات و مغفرت واسعه الهی نمود.

سرپرست وزارت امور خارجه در پاسخ به اشاره آقای عبدالمهدی در مورد حجم بالای تعاطف و ابراز همدردی در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان و نخبگان عراقی در پی وقوع این حادثه تالم بار، این‌ ابراز احساسات، عواطف و برگزاری مراسم عزاداری مختلف برای گرامیداشت یاد و خاطره خدمتگزاران شهید جمهوری اسلامی ایران در شهرهای مختلف عراق را نشانه پیوندهای عمیق برادری و دوستی بین دو کشور و ملت دوست و همسایه دانست.

باقری در بخشی از این‌ ملاقات با اشاره به تغییرات و تحولات راهبردی صورت گرفته در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بعد از عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق، ضرورت ایفای نقش نخبگان برجسته جهان اسلام به خصوص در منطقه برای تشدید فشارها بر رژیم اشغالگر و حامیان آن به خصوص آمریکا برای توقف جنایات و نسل کشی در فلسطین تاکید کرد.

علی باقری بر نقش برجسته و غیرقابل انکار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در حمایت از محور مقاومت تاکید و بر تداوم با قوت این رویکرد اصولی از سوی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: