کد خبر: ۹۷۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۵۶
هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردند که حداکثر توان خود را برای اجرای آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با مراعات بی‌طرفی کامل در انجام وظایف به کار گیرند.

سوگند هیئت رئیسه مجلس دوازدهم /از هرگونه اقدام مخالف آئین‌نامه اجتناب می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۱۲ عضو هیأت رئیسه بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات هیئت رئیسه، برای اجرای آئین‌نامه سوگند یاد کرده و آن را قرائت کردند.

به روایت مهر، متن سوگند هیأت رئیسه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، من به عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در برابر قرآن مجید به خداوند قادر و متعال سوگند یاد می‌کنم که حداکثر توان خود را برای اجرای آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با مراعات بی‌طرفی کامل در انجام وظایف به کار گیرم و از هرگونه اقدام مخالف آئین‌نامه اجتناب نمایم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: