کد خبر: ۹۷۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۱۱۱
کریستیانو رونالدو درباره ششمین عنوان آقای گلی در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با ثبت یک رکوردی خاص صحبت کرد.

واکنش رونالدو به این رکورد خاصبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال النصر شب گذشته در بازی پایانی فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان با دبل کریستیانو رونالدوی پرتغالی 4 بر 2 الاتحاد جده را شکست داد و پس از الهلال قهرمان برای دومین فصل متوالی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

به نقل از تسنیم کریستیانو رونالدو که دومین فصل حضورش در النصر ریاض را سپری می‌کند با 35 گل زده و کسب عنوان آقای گلی از رکورد پیشین عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی الاتحاد جده که در فصل 2019 - 2018 توانست 34 گل به ثمر رساند، عبور کرد. این ششمین عنوان آقای گلی کریستیانو رونالدو در دوران حرفه‌ای‌اش بود. رونالدو نخستین عنوان آقای گلی را در فصل 2008 - 2007 در منچستریونایتد با 31 گل در لیگ برتر انگلیس به دست آورد.

مهاجم پرتغالی النصر پس از بازی با الاتحاد به تلویزیون عربستان گفت: خیلی خوشحالم که فصل را با پیروزی و رکوردی که در انتظارش نبودم، به پایان می‌رسانم. با این حال این رکورد برای دوران حرفه‌ای من بسیار مهم است.

رونالدو ادامه داد: در النصر خیلی خوب لیگ را به پایان رساندیم و اکنون منتظر بازی فینال جام حذفی هستیم. النصر همه تلاش خود را برای فتح این جام خواهد کرد. انتظار یک فینال سخت را دارم و امیدوارم نتیجه‌ای عادلانه‌ رقم بخورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: