کد خبر: ۹۷۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۹۹
پرسپولیس امیدوار است که یک سه‌شنبه رویایی در انتظارش باشد.

سه شنبه رویایی یا این داستان ادامه دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ همه آنهایی که روز بازی رفت پرسپولیس و شمس‌آذر در استادیوم آزادی حضور نداشتند و البته شیفته و علاقه‌مند به فوتبال پویا و سیال هستند جای‌شان خالی بود. آن روز بعد از آن همه فوتبال بی‌کیفیت و ایستا که هر هفته می‌بینیم و بازی مدام به خاطر خطا و ارسال‌های بی‌هدف بازیکنان دو تیم از جریان می‌افتاد، مثل بازی بسکتبال توپ مدام مقابل دروازه‌ها بود و موقعیت پشت موقعیت روی دروازه دو تیم شکل می‌گرفت. در این میان تماشای فوتبال تیم شمس‌آذر با یکسری بازیکن جوان و گمنام که غالباً از لیگ یک بالا آمده‌اند و برخی‌شان سابقه بازی در ورزشگاه آزادی مقابل آن تعداد تماشاگر را نداشتند شگفت‌زده‌تان می‌کرد و سر آخر این جمله را به زبان می‌آوردید که «عجب تیمی درست کرده سعید دقیقی».
آن روز پرسپولیس با درخشش گولسیانی که می‌خواست پنالتی از دست رفته مقابل الدحیل را جبران کند با نتیجه دو بر یک برنده شد اما تا همین حالا که از آن مسابقه بیش از 5 ماه گذشته هنوز هم این مسابقه یکی از معدود بازی‌های جذاب فصل جاری لیگ برتر به حساب می‌آید که می‌توان در کنار بازی هفته آخر شمس‌آذر – سپاهان به آن لقب «سوپرفوتبال» داد.
حالا و در آستانه بازی برگشت پرسپولیس مقابل شمس‌آذر در قزوین این سؤال به شکلی جدی مطرح می‌شود که آیا قرار است یک سوپرفوتبال دیگری ببینیم یا همه چیز تحت تأثیر حساسیت و هیجان هفته ماقبل پایانی لیگ با توجه به شرایطی که پرسپولیس در آن قرار دارد و برای قهرمانی می‌جنگد افت خواهد کرد؟
واقعیت اینکه پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول و اتفاقی که بعد از ماه‌ها رقم زده اصلاً نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و در هفته پایانی سرنوشت قهرمانی را به دست رقیب بسپارد پس حمله در دستور کار تیم اوسمار خواهد بود اما جالب است بدانید که تیم جاه‌طلب سعید دقیقی هم کوتاه نخواهد آمد و بعید است حتی برای مساوی بازی کند.
با اینکه در جدول لیگ برتر ظاهراً رده پنجمی و ششمی تفاوتی ندارد اما برای دقیقی و شهرش مهم این است که بالای سر ملوان قرار بگیرند و آخر فصل با سری افراشته بگویند با توجه به هزینه‌هایی که ابتدای فصل نسبت به برخی تیم‌ها متقبل شدند جایگاه‌شان در حد قهرمانی است و با توجه به اینکه اولین فصل حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و سه امتیاز کسر شده دارند بهترین عملکرد ممکن را از خود بر جای گذاشته‌اند و شایسته تمجیدهای بیشتر هستند.
با این واقعیت امشب شمس‌آذر برای خودش و جایگاهش خواهد جنگید و کاری به خواسته‌های استقلال برای زیر کشیدن پرسپولیس ندارد اما اوسمار و بازیکنانش آنقدر باتجربه هستند که از این خوان دشوار بگذرند و سرنوشت جام را تغییر دهند که برآیند این تفکر می‌تواند قزوین را برای ساعاتی تبدیل به پایتخت فوتبال ایران کند.

نتیجه هفته گذشته:

شمس آذر در آبادان با تساوی دو بر دو مقابل صنعت نفت متوقف شد و پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۳ در تهران استقلال خوزستان را شکست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: