کد خبر: ۹۷۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۸۳
دختران دبیرکل حزب الله لبنان، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید ابراهیم رئیسی ابلاغ کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ زینب نصرالله دختر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سیده بتول موسوی دختر شهید سید عباس موسوی دبیرکل فقید حزب الله لبنان به همراه پنج نفر از نمایندگان این جنبش، با حضور در بیت رئیس جمهور شهید، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید آیت الله رئیسی ابلاغ کردند.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، در این دیدار صمیمی نمایندگان حزب الله لبنان با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی، مدیریتی و سجایای اخلاقی شهید رئیسی از جمله اخلاص، ولایتمداری، تدین و مردم داری، به حمایت مستمر رئیس جمهور شهید از محور مقاومت، بویژه مقاومت اسلامی لبنان اشاره و بر ضرورت تداوم راه و رویکرد ایشان تاکید کردند.

حاضران همچنین لزوم تدوین و انتشار آثار گوناگون در خصوص شخصیت و سیره این شهید عزیز و ترجمه ان به زبان های دیگر را مورد تأکید قرار دادند.

تصویر جدید از جمیله علم الهدی بعد از شهادت همسرش، ابراهیم رئیسی /فرزندان سیدحسن نصرالله هم بودند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: