کد خبر: ۹۷۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۸۳
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من حامی و مروج شفافیت و پاکسازی هستم و هر کمکی در این مسیر بتوانم انجام می‌دهم. مردم به راحتی قضاوت نکنند!

ربیعی: با آبروی کسی بازی نکنید/ گذشته من مشخص استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد ربیعی در نشست خبری پیش از تقابل ذوب‌آهن با صنعت نفت، اظهار کرد: آلومینیوم در هفته‌های اخیر فوتبال باکیفیت‌تری ارائه کرده و نتایج بهتری کسب کرده است. بازی دشواری در پیش است و دو تیم با دو انگیزه متفاوت به میدان می‌آیند. با توجه به فاصله کمی که از بازی قبلمان برابر فولاد داشتیم، به بازیکنان توصیه می‌کنم با تمام انگیزه و قوا با تمام شرایط سخت ذهنی و جسمی این فصل فرسایشی ۱۱ ماهه به میدان بروند.

وی افزود: سعی می‌کنیم بتوانیم راندمان و کیفیت مناسبی داشته و با نهایت جدیت و قوا همچون سنوات گذشته بازی خوبی ارائه کرده و با امتیاز کامل خارج شویم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به حواشی پیش آمده در مس رفسنجان در زمان حضورش، یادآور شد: می‌خواستم در این باره سکوت کنم تا دستگاه قضایی کارشان را انجام دهند، اما کوتاه بگویم من مسئول و پاسخگوی فنی هر تیم هستم و در دورانی که در مس بودم نیز از لحاظ فنی پروژه خوبی انجام شد که کاملا هم شفاف است. حرف‌هایی زده شده که بهترین منبع آن مراجع قضایی هستند. من حامی و مروج شفافیت و پاکسازی هستم و هر کمکی در این مسیر بتوانم انجام می‌دهم. در این موضوعات حرف‌هایی زده می‌شود، اتهاماتی مطرح می‌شود و بزرگنمایی می‌شود. قلبا می‌گویم دوست ندارم با آبروی کسی بازی شود. گذشته من مشخص است و قطره قطره آن را جمع کرده‌ام.

ربیعی ادامه داد: مردم به راحتی قضاوت نکنند. صبر و زمان دو مسئله مهم است، صبر میوه شیرینی دارد و زمان بهترین است.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به قرعه این تیم در بازی‌های پایانی فصل گفت: قرعه به این شکل بود که در ۵ بازی آخر با تیم‌های انتهای ‌جدول بازی کنیم، ما در اهواز هم با تمام وجود بازی کردیم چون ما هم انگیزه های خود را برای کسب رتبه بهتر نسبت به فصل قبل داریم، اما کتمان نمی‌کنم که فولاد در فصل قبل با انگیزه‌تر بود، سعی کردیم برای کسب ۳ امتیاز بازی فردا این روحیه را در بازیکنان تقویت کنیم؛ بازی سختی خواهد بود و بازیکنان از هر نظر باید آماده باشند.

وی درباره با تیم‌های پرطرفدار که خطر سقوط را احساس می‌کنند، گفت: فوتبال برای یک سری تیم ها نماد زندگی است و در بعضی شهر ها رابطه‌ای احساسی‌بین مردم و اعضای تیم وجود دارد و این اهمیت این جاذبه بزرگ اجتماعی را نشان می‌دهد. امیدوارم حمایتی بسیار قوی‌تر پشت مجموعه ذوب‌آهن باشد.

ربیعی ادامه داد: از تمام هواداران بابت نتایج نیم فصل دوم عذرخواهی می‌کنم، هر چند دست من بسیار خالی بود و اتفاقات نادری در این فصل رخ داد و ۵ بازیکن اصلی را در نیم‌فصل از دست دادیم. در بعضی از مسابقات حق ما شکست نبود، امیدوارم برای مردم عزیز اصفهان و باشگاه اصیل ذوب‌آهن اتفاقات خوبی رخ دهد و برای همه احترام قائل هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: داوری در نتایج نیم‌فصل دوم ما تاثیرگذار بود، نمی‌توانم بگویم تعیین کننده نبود اما به هر حال اجتناب ناپذیر است؛ برای بازی فردا محروم نداریم، ۲ بازیکن مصدوم هستند که باید ببینیم کدام بازیکنان به این بازی خواهند رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: