کد خبر: ۹۷۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۰۳
شکایت هافبک پرسپولیس از ذوب‌آهن و تیم سابقش به نتیجه نرسید.

رد شکایت هافبک پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

* با توجه به شکایت سینا اسدبیگی از باشگاه ذوب آهن اصفهان، کمیته وضعیت بازیکنان حکم بی‌حقی خواهان را صادر کرد.

* در پی شکایت روح‌الله باقری از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 6 میلیارد و 455 میلیون و 260 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 246 میلیون و 268 هزار و 169 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

* در پرونده شکایت مهدی لیموچی از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 68 میلیون و 670 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

*با توجه به شکایت علیرضا حیدری از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 125 میلیون و 895 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 3 میلیارد و 700 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: