کد خبر: ۹۷۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۸۳
باشگاه پرسپولیس اعضای این تیم را از هرگونه موضع‌گیری علیه استقلال ممنوع کرد.

در مورد استقلالی ها صحبت نکنید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یک دیدار خاطره‌انگیز و دراماتیک موفق شد در شرایطی که با ۳ گل از استقلال خوزستان عقب بود با نتیجه ۴ بر ۳ این تیم را شکست دهد و با توجه به توقف استقلال تهران مقابل نساجی مازندران با ۶۲ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شود.

به نقل از ایرنا بعد از این دیدار و به دنبال از دست رفتن صدرنشینی استقلال،‌ کادرفنی و بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های مختلف علیه سرخ‌پوشان صحبت کردند. از همین رو باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم و اعضای کادرفنی به خصوص اوسمار ویرا دستور داده است که به هیچ وجه واکنشی نسبت به صحبت‌های استقلالی‌ها نشان ندهند و وارد حواشی نشوند.

از طرفی هم گفته می‌شود امید عالیشاه و وحید امیری دو کاپیتان پرسپولیس به بازیکنان این تیم توصیه کردند که تا پایان رقابت‌های لیگ برتر از مصاحبه و گفت‌وگو پرهیز کنند و به هیچ وجه نسبت به صحبت‌های آبی‌پوشان واکنش نشان ندهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: