کد خبر: ۹۷۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۷۸
رییس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما از ساخت نماهنگ و آثار موسیقایی برای شهدای خدمت خبر داد که تا چهلم این شهدا ادامه دارد.

علیرضا قزوه: ساخت نماهنگ شهدای خدمت تا چهلم ادامه دارد/ پخش در شبکه‌های سیمابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نهادها، مراکز و مؤسسه‌های مختلف در این چند وقت قطعات موسیقایی و نماهنگ‌های مختلفی را برای شهدای خدمت تولید کرده اند. در صداوسیما هم مرکز شعر و موسیقی و سرود به صورت ویژه مأموریت دارد که به اقتضای چنین اتفاقات و زمان‌هایی به تولید آثار بپردازد که تا الان برخی از آثار این مرکز در شبکه‌های سیما هم پخش شده است.

علیرضا قزوه رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما درباره آثاری که در همین یک هفته به تولید رسیدند به مهر بیان کرد: مرکز موسیقی همیشه در هر اتفاقی باید سریع السیر اقداماتی را انجام دهد و این از وظایف و مأموریت‌های این مرکز است که با رویدادها پیش برود.

وی اضافه کرد: ما همان روز اول خبر رسمی اتفاق، ۲ قطعه موسیقایی آماده کردیم که یکی با نام «سیدابراهیم» بود که با آهنگسازی محمدرضاعقیلی و با صدای سید محسن حسینی ساخته شد. اثری هم به عنوان تک آهنگ «شهید جمهور» داشتیم که به خوانندگی محسن توسلی و با شعری از قاسم صرافان ساخته شد و در کل ۲ اثر در روز اول و سه اثر هم در روز دوم تولید شد.

رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود عنوان کرد: تا الان از معاونت استان‌های صداوسیما و دیگر بخش‌های تأمینی سازمان ۱۰ اثر به دست ما رسیده و به تناسب این سانحه تلخ تولید شده است که در همین ایام هم به پخش رسیدند. اینها غیر از سرودها و قطعاتی است که مرکز همچنان در نظر دارد تولید کند و تا الان به صورت مستقل پنج اثر را به صورت نماهنگ ساخته و عرضه کرده است که از شبکه‌های سیما پخش شده است.

قزوه درباره دیگر طرح‌ها و آثار برای شهادت رئیس جمهور و تیم همراه بیان کرد: ما تا چهلم شهدای خدمت در دستور کار داریم که همچنان قطعاتی را تولید کنیم و برای پخش به شبکه‌ها برسانیم.

وی درباره همکاری با خوانندگان برای این قطعه‌ها عنوان کرد: ما سراغ همه می‌رویم هرکسی که در این فضا خودش هم تمایل و علاقه داشته باشد. در همین چند وقت هم بخشی از این آثار از طرف خود خوانندگان اعلام آمادگی شده تا نسبت به ساخت و خوانندگی آن‌ها اقدام کنند.

قزوه در پایان درباره توفیق این آثار نیز بیان کرد: در میان آثاری که داشتیم کارهای امید معنوی و سیدمحسن حسینی بیشتر بازخورد گرفت و بهتر دیده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: