کد خبر: ۹۷۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۸۷
یکی از اتفاقات به یاد ماندنی برای علی نعمتی در فصل جاری اتفاقات پایان بازی مقابل شمس آذر قزوین بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علی نعمتی مدافع تیم پرسپولیس در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در دور رفت مسابقات لیگ برتر به چهره مورد انتقاد هواداران تبدیل شد.

در شروع نیمه دوم اشتباه علی نعمتی و تصمیم کوپال ناظمی، یک پنالتی را به تیم سعید دقیقی هدیه کرد. در این صحنه گودرزی روی ریباند پنالتی موفق شد دروازه را باز کند و بازی را به تساوی بکشد. اما این پایان ماجرا نبود و در ادامه علی نعمتی باز هم با یک خطای سهل انگارانه از زمین اخراج شد تا پرسپولیس ده نفره به کار خود ادامه دهد.

همین دو اتفاق و دقایق سختی که بر هوادارن گذشت باعث شد تا پس از پایان دیدار علی نعمتی به شدت مورد انتقاد طرفداران پرسپولیس قرار گرفته و خواستار اخراجش از تیم شوند. اما نعمتی نیز ساعتی پس از مسابقه با انتشار یک متن در صفحه اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی وقت تیم پرسپولیس نیز پس از این حواشی و مشاهده حجم حملات به علی نعمتی از این مدافع تیمش حمایت کرد و شرایطی به وجود آورد تا او در بازی‌های آینده به یکی از مهره‌های موثر در تیم پرسپولیس تبدیل شود.

نکته حائز اهمیت درباره این بازیکن و رویارویی احتمالی دوباره با شمس آذر قزوین اینکه، نعمتی در دیدار آخر پرسپولیس در مصاف با استقلال خوزستان از دقیقه ۴۶ به جای فرشاد فرجی به میدان آمد و در نیمه دوم شرایطی ایجاد کرد که تیم‌اش همراه با دیگر تعویضی‌ها بازی سه بر صفر باخته را با نتیجه ۴ بر ۳ با پیروزی به پایان برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: