کد خبر: ۹۷۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۷۷
سردار شیرازی گفت: الحمدلله روزنه‌های خوبی گشوده شده است و ابراهیم رئیسی هم تا آخرین نفس با تمام توان در این مسیر اقدام کرد.

خاطره یک فرمانده ارشد ارتش از ابراهیم رئیسی /رئیس دفتر نظامی رهبری: روزنه‌های خوبی گشوده شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری، در حاشیه مراسم گرامیدشت شهدای خدمت که در ستاد ارتش برگزار شد، گفت: شهید آیت الله رییسی عزیز و همراهان ایشان در مسیر نورانی و صراط مستقیم حرکت کردند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: ایشان نشانه‌ای از ماهیت انقلاب شکوهمند اسلامی و نشاندهنده راهی است که امام بزرگوار و امتِ پای کار اسلام، فراروی امت قرار دادند.

سردار شیرازی گفت: الحمدلله روزنه‌های خوبی گشوده شده است و ایشان هم تا آخرین نفس با تمام توان در این مسیر اقدام کرد.

خاطره امیر ایرانی از آیت الله رییسی

فرمانده نیروی دریایی ارتش هم در حاشیه این مراسم گفت: روایتی شنیده بودم که رئیس جمهور شهید قبل از انقلاب به بندرعباس رفته بود. در آنجا یک کشتی نیروی دریایی بود که نظامیان در آنجا استراحت می کردند. این کشتی یک سینما داشت که شهید رئیسی «مرگ بر شاه» را بر عکس روی پرده سینما می نویسد.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: سال ۱۴۰۰ که شهید رئیسی به بندر جاسک آمده بود خدمت ایشان ماجرای پرده سینما را عرض کردم و ایشان خیلی متعجب شد و خیلی برای او جذاب بود که من این ماجرا را می دانستم.

امیر صباحی فرد: شهدای خدمت الگوهای کشور هستند

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش هم در حاشیه این مراسم گفت: شهدای خدمتی که امروز مراسم آن ها در ارتش برگزار شد، الگوها و اسطورههای کشور هستند و به نحوی شهادت ثمره سال‌ها خدمت و از خودگذشتگی آنان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: