کد خبر: ۹۷۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۱۵۸
رئیس جمهور سابق، اظهارات جدیدی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد.

محمود احمدی نژاد آماده کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۳ /قطعا کوتاهی نمی کنم /دعا کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ دومین فیلم از احمدی نژاد درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم منتشر شد.

محمود احمدی‌نژاد در این فیلم می گوید: بنده دلم پر از عشق به همه مردم ایران است و هر زمان برای خدمت به مردم و کشور و آرمان‌ها و ارزش های انسانی کاری از دستم برآید، قطعا کوتاهی نخواهم کرد اما همه جوانب باید سنجیده شود.

وی گفت: بالاخره شرایط کشور چه از لحاظ داخلی و چه از لحاظ خارجی شرایط ویژه ای است و من هم فقط نفع و مصلحت مردم و کشور را در نظر میگیرم، درحال حاضر بنده درحال بررسی هستم، شما هم دعا کنید آنچه صلاح مردم و کشور است رخ بدهد و این خادم کوچک هم بتواند بهترین تصمیم را به نفع کشور بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: