کد خبر: ۹۷۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۸۳
تصادف در محور شهمیرزاد - فولاد محله استان سمنان یک فوتی و ۶ مصدوم داشت.

۶ مصدوم و یک جان‌باخته در تصادف پراید و تیبابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از تصادف دو دستگاه خودرو سواری پراید و تیبا در جاده سهمیرزاد به فولادمحله و برجا ماندن ۶ مصدوم و یک جان‌باخته خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: حسین درخشان ۵ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۶ شب گذشته، بر اثر برخورد دو خودرو سواری پراید با تیبا در ۱۵ کیلومتری جاده شهمیرزاد به فولاد محله اعلام شد.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری کوهستان نیزوا جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این استان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در این حادثه، ۶ نفر از سرنشینان مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر نیز جان باخته است.

درخشان با اشاره به شدت تصادف ادامه داد: یک نفر از مصدومین و فرد جان‌باخته این سانحه جاده ای توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر رها سازی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: افراد مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و فرد جان‌باخته به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: