کد خبر: ۹۷۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۱۰۵
هم‌زمان با رکورد فروش بازار جهانی، فیلم انیمیشن «گارفیلد» از تاریخ ۲۴ می‌اکران خود را در سینماهای آمریکا و کانادا آغاز می‌کند.

بازگشت «گارفیلد» به سینماهابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «کریس پرت» اولین انتخاب کارگردان «گارفیلد» برای صداپیشگی گربه نارنجی در انیمیشن جدید بود.

به گزارش برنا، «کریس پرت» قبل از تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین مردان برجسته هالیوود، در آپارتمانی در پشت سالن نمایش «چینی گرامن» زندگی می‌کرد. از صبح زود، او در پیاده‌روی مشاهیر پرسه می‌زد و به ستاره‌های زیر پایش خیره می‌شد و به این فکر می‌کرد که آیا او هم یکی از ستاره‌های این پیاده رو را از آن خود می‌کند یا خیر؟

«پرت» بار دیگر، نه برای افسوس خوردن از رویاهای شکسته بلکه برای کمک به معرفی «جیم دیویس»؛ خالق «گارفیلد» به نقطه عطف هالیوود بازگشته است، در حالی که امضای خود را در خارج از سالن نمایش «چینی گرامن» و در اولین نمایش «فیلم گارفیلد» تثبیت کرد.

«دیویس» درباره صداپیشگی «پرت» در نقش گربه علاقه‌مند به لازانیا (گارفیلد) گفته است: «او کاملا این کاراکتر را تکان داد. شما فقط با گوش دادن به لحن صحبت کردن او می‌خندید. او همچنین این توانایی را دارد که در اوج آرامش، عصبانی به نظر برسد. بنابراین، این هنرمند فقط کار طنز نمی‌کند، بلکه توانایی نشان دادن تمام جنبه‌های شخصیتی را دارد.»

فیلم انیمیشن «گارفیلد» با صداپیشگی کریس پرت، هانا وادینگهام، وینگ ریمز، سیسیلی استرانگ و ساموئل ال جکسون، داستان «گارفیلد»؛ یک گربه نارنجی چاق، تنبل و خودخواه است که با صاحبش «جان آرباکل» زندگی می‌کند. گارفیلد وقت خود را با عذاب دادن صاحبش و «لوکا»؛ سگ همسایه‌اش که نژادش دوبرمن است می‌گذراند. «گارفیلد» با یک موش به نام «لوئیس» دوست است و همچنین با گربه‌های همسایه‌اش، «نِرمال» و «آرلین» نیز معاشرت می‌کند.

به گفته «پرت»، او اولین انتخاب «مارک دینال»؛ کارگردان این انیمیشن برای بازی در نقش اصلی بود. وی می‌گوید: از همان ابتدا که «دینال» درباره نقش صحبت می‌کرد، می‌گفت که سال‌ها تصور می‌کرده صدای من از گارفیلد بیرون می‌آید.

«پرت» در جای دیگری عنوان کرده است: من اینطور فکر می‌کردم که واقعا نسخه‌ای از خودم وجود دارد که احساس می‌کنم شبیه به «گارفیلد» است و بنابراین فکر کردم، و گفتم «باشه، من می‌توانم این کار را انجام دهم.»

گفتنی است؛ «هانا وادینگهام» پس از ایفای نقش گیل مایر در «مرد پاییز»، بار دیگر در فیلم «گارفیلد» نقش شرور را بازی می‌کند. او شخصیت خود یعنی «جینکس» را کاملا جسور توصیف می‌کند و اضافه می‌کند که «دوباره بازی کردنِ یک شخص خوب خیلی کسل‌کننده خواهد بود!»

«فیلم گارفیلد» در تاریخ ۲۴ می‌در سینماهای آمریکا و کانادا اکران می‌شود. این انیمیشن محصول سونی در اولین آخر هفته اکرانش در بازار جهانی، فروشی ۲۲ میلیون دلاری را ثبت کرد. این در حالی است که فیلم تنها در ۱۸ بازار پخش خود را شروع کرده که به معنی ۳۵ درصد از بازار بین‌المللی آن است و از همه این‌ها باید نتیجه گرفت که آغاز نمایش آن شروع امیدوارکننده‌ای برای یک فیلم خانوادگی را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: