کد خبر: ۹۷۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۶۳
هافبک سابق پرسپولیس گفت: امیدوارم ابر و ماه و خورشید و فلک در کار نباشند تا پرسپولیس که شایسته این قهرمانی است به ناحق دستش کوتاه بماند.

بداداش‌زاده: نگرانم با این همه فساد، جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرنده گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: بهزاد داداش‌زاده ، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی‌ها روز به روز حساس‌تر می‌شوند و تیم‌هایی که در جدول شرایط خوبی ندارند تمام تلاششان را می‌کنند تا امتیاز کافی را بگیرند. پرسپولیس به خوبی توانست بازی مقابل هوادار را کنترل کند و ۳ امتیاز حساس را به دست بیاورد.

وی در ادامه گفت: هوادار مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و با توجه به اینکه در میانه جدول هستند امتیاز این بازی برایشان چندان مهم نبود، زیرا نه قهرمانی نصیب آنها می‌شود و نه سقوط. مهدی ترابی در این بازی عملکرد خوبی داشت و با گردش توپ در نقاط مختلف زمین نقش بزرگی در این پیروزی داشت. طبیعی است که بازیکنان در این مقطع از لیگ با استرس به مصاف حریفان بروند. امیدوارم هواداران در بازی‌های پیش رو با حضور گسترده در ورزشگاه آرامش تیم را مهیا کنند.

*نباید عملکرد اوسمار را با این دید که در گذشته کمک مربی بوده ارزیابی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد اوسمار در قامت سرمربی سرخ‌پوشان، تصریح کرد: اوسمار در این مدت عملکرد خوبی داشته و نباید با این دید که او در گذشته کمک مربی بوده عملکردش را ارزیابی کرد. به نظر من این مربی برزیلی با عملکردی که اکنون از خود ثبت کرده نیازمند حمایت است و باید او را برای فصل آینده برای پرسپولیس حفظ کنند. او با توجه به بضاعتی که در ترکیب تیمش داشته موفق بوده و امتیازات لازم را کسب کرده است. مدیران پرسپولیس باید اختیار کامل را به مربی بدهند و او را برای خرید بازیکنان مد نظرش حمایت کنند.

 

داداش‌زاده با بیان اینکه خط دفاع پرسپولیس عملکرد بسیار بدی را در این فصل ثبت کرده عنوان کرد: خط دفاع پرسپولیس هیچگاه به اندازه این فصل ناهماهنگ عمل نکرده است و باید یک فکر اساسی درباره آن شود. در بازی با هوادار این موضوع بیشتر به چشم آمد و خدا می‌داند اگر بیرانوند نبود ما به کسب قهرمانی امیدوار بودیم یا نه! از حالا باید برای فصل نقل‌وانتقالات برنامه‌ریزی کنند و نفرات مد نظر اوسمار را در سکوت جذب کنند. عملکرد مدافعان میانی پرسپولیس در این مقطع که شرایط حساسی را در جدول دنبال می‌کنیم ارزشی ندارد.

*نباید به جایگاه استقلال خوزستان در جدول توجه کنیم

وی در ارتباط با دیدار هفته آینده مقابل استقلال خوزستان متذکر شد: استقلال خوزستان همان تیمی است که در دیدار رفت در اهواز پرسپولیسی‌ها را متوقف کرد و ۲ امتیاز حساس را از آن‌ها گرفت. نباید به جایگاه آنها در جدول توجه کنیم و با تمام توان مقابل آنها قرار بگیریم. اگر استقلال خوزستان اکنون در این جایگاه قرار گرفته‌ نتیجه تصمیمات اشتباهی بود که برای آن‌ها گرفته شد. آبی‌پوشان خوزستانی مقابل پرسپولیس چاره‌ای جز کسب ۳ امتیاز نخواهند داشت و حتی یک امتیاز هم می‌تواند آنها را از قعر جدول نجات دهد. پرسپولیس به خوبی می‌داند که در شرایط فعلی ۹۰ درصد شانس قهرمانی را در اختیار دارد و اگر باهوش عمل کنند می‌توانند در این فصل قهرمان شوند.

*امیدوارم قهرمانی را از پرسپولیس نگیرند

پیشکسوت سرخ‌ها در پایان با بیان اینکه امیدوارم ابر و ماه و خورشید و فلک در کار نباشند که به ناحق قهرمانی را از دست بدهیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس تجربه قرارگیری در چنین شرایطی را در گذشته داشته که در پایان فصل با همت بازیکنان توانستند قهرمانی را کسب کنند. فساد در فوتبال ایران زیاد شده و هر کس از کنار آن به نوعی جیب خود را پر می‌کند. خداراشکر مقداری از عوامل آن شناسایی و برکنار شدند، اما بعد از آن چه نقشه‌ای دارند و آیا آن‌ها را توبیخ خواهند کرد یا خیر؟ امیدوارم ابر و ماه و خورشید و فلک در کار نباشند تا پرسپولیس که شایسته این قهرمانی است به ناحق دستش کوتاه بماند. بازی با استقلال خوزستان حساس است و از هواداران می‌خواهم با حضور در این مسابقه باعث روحیه و انگیزه بازیکنان شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: