کد خبر: ۹۷۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۹۴
رجب رحمانی گفت: مودب به آداب اسلامی و اجرای دستور مراجع بزرگوار به ویژه مقام معظم رهبری و حضرت امام بودم و هرگز دل امام را خون نکرده و علیه ایشان منفی‌بافی نکردم و هیچگاه آلت دست عمال ارتجاع نبودم.

یک نماینده مجلس: هرگز دل امام را خون نکردم و آلت دست عمال ارتجاع نبودمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نماینده تاکستان در مجلس از اعتماد و بزرگواری مردم تاکستان سپاسگزاری کرد و گفت: مردم تاکستان مرا از نهالی به درختی تنومند تبدیل کردند.

بنا به روایت ایلنا، رجب رحمانی در جلسه صبح سه‌شنبه مجلس در تذکری شفاهی، گفت: اگر در چندین دوره برای حضور در مجلس اعلام آمادگی کردم صرفاً برای حل مشکلات مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری بود.

رحمانی تاکید کرد: من همواره پیرو نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری بودم و قبل از انقلاب نیز مودب به آداب اسلامی و اجرای دستور مراجع بزرگوار به ویژه مقام معظم رهبری و حضرت امام بودم و هرگز دل امام را خون نکرده و علیه ایشان منفی‌بافی نکردم و هیچگاه آلت دست عمال ارتجاع نبودم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: