کد خبر: ۹۶۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۷۲
نماینده مردم بندرعباس در مجلس تاکید کرد: متاسفانه شاهدیم برخی مدیران سه روز در ماه هم در محل خدمت خود نیستند و باید مدیران پروازی حذف شوند.

واردات خودروهای دسته دوم به سرانجام می رسد؟ /مدیران پروازی را حذف کنید /تذکر روزهای آخر مجلسی ها به دولتمردانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: حذف مدیران پروازی از سراسر کشور ضرورت دارد.

بنابر روایت مهر، وی با اشاره به سفر رییس‌دولت، به استان هرمزگان گفت: در جریان سفر رییس‌ دولت به این استان مقرر شد هیچ مدیر پروازی در کشور نباشد اما هنوز شاهد فعالیت این افراد هستیم و برخی از آنان سه روز در ماه هم در محل خدمت خود نیستند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود مدیران پروازی ضربه مهلکی به تولید کشور و کارخانجات فعال می‌زند و آنان باید از چرخه مدیریت سراسر کشور حذف شوند.

یوسفی: واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد

همچنین آنگونه که مهر روایت می‌کند، مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: قرار بود واردات خودروهای دست دوم انجام شود اما اخیرا آن‌طور که باید و شاید محقق نشده است.

وی افزود: دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و ایران‌خودرو خودروهایی که فروش قطعی آن برای زمستان بود را می‌خواهند با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل دهند که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با ادغام صندوق‌های بازنشستگی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد اما این روزها مجددا این موضوع مطرح می‌شود که ما با آن مخالفیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: