کد خبر: ۹۶۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
تعداد بازدید: ۷۳
پیشکسوت استقلال معتقد است که تا پایان فصل راه زیادی باقیمانده است و نمی توان از حالا قهرمان را حدس زد.

این استقلال،استرس پرسپولیس را داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ایمان گودرزی؛ تا زمانی که استقلال امتیاز از دست ندهد، یعنی کورس رقابت در بیست و سومین دوره لیگ برتر هنوز داغ است. نه استقلال و نه پرسپولیس قصد از دست دادن امتیاز ندارند و آبی ها با اختلاف یک امتیاز نسبت به سرخ پوشان در صدر جدول قرار گرفته‌اند. شاگردان نکونام در آخرین بازی لیگ به مصاف تیم جوان شمس آذر رفتند و در یک بازی دلهره آور موفق شدند 3-2 برنده زمین باشند. سید مهدی سید صالحی پیشکسوت استقلال معتقد است که 3 گل استقلال در این بازی باعث شد تیم با خیال راحت تری بازی کند و همین موضوع دلیل اصلی 10 دقیقه طوفانی شمس آذری ها بود. به بهانه این بازی و شرایط لیگ برتر گفت گویی با پیشکسوت استقلال داشتیم که در ادامه آن را می خوانیم؛

 

*از بازی استقلال شمس آذر شروع کنیم که در 10 دقیقه آخر بازی شاهد اتفاقات عجیبی بودیم و حتی ممکن بود استقلال بازی برده را مساوی کند

در چند بازی اخیری اکه از استقلال دیدیم به نظر می رسد که نکونام می خواهد علاوه بر دفاع در بحث تهاجمی تیم نیز بهتر عمل کند تا جواب منتقدان را بابت دفاعی بازی کردن او بدهد. از طرفی رقیب استقلال در این بازی شمس آذر بی ادها بود که با وجود بازیکنان جوانی که دارد در مقابل مدعیان همیشه عملکرد خوبی داشته است. ایده دقیقی این بود که بتواند هافبک های استقلال را از کار بیندازد و تا دقیقه 70 80 بازی مالکانه ای را از طرف استقلال شاهد بودیم. از دقیقه 80 بازیکنان استقلال فکر کردند همه چیز تمام شده است و کمی شل گرفتند و همین باعث شد که مهاجمان شمس آذر از ضعف دفاعی استقلال استقاده کند و دو گل بزند تا آبی ها با استرس بازی را به پایان برسانند.

 

*از طرفی جدی ترین تعقیب کننده استقلال، پرسپولیس است که با فاصله یک امتیاز به دنبال رسیدن به صدر است

پرسپولیس در نیم فصل اول مشکل مهاجم تمام کننده و فولبک چپ را داشت. در نیم فصل دوم با بازگشت عیسی آل کثیر و همچنین خرید عبدالکریم حسن هر دو نقطه ضعف این تیم برطرف شد و حالا می بینیم که در کورس قهرمانی حضور دارد و پس نمی‌کشد.

این استقلال،استرس پرسپولیس را دارد

 

*بازی بعدی دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب مقابل تراکتور و سپاهان است، پیش بینی شما از این دو بازی چیست؟

سپاهان قبل از آن بازی باید در انزلی با ملوان روبرو شود که با توجه به انجام بازی در خانه حریف و تیم منسجم تارتار بازی راحتی برای این تیم نخواهد بود. سپاهانی ها قبل از بازی با ذوب آهن تمرکز کامل را نداشتند با برد در دربی اعتماد به نفس از دست رفته خودشان را پیدا کردند. قطعا بازی جذابی خواهد شد و هر دو تیم با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهد رفت و یک بازی 6 امتیازی به حساب می‌آید. در مورد بازی استقلال تراکتور، می‌بینیم که تراکتور بعد از رفتن خمز حال و روز خوبی ندارد و شاید بازی حذفی راهی برای بازگشت آنها باشد. به هر حال بازی در تبریز همیشه دشوار است و برای استقلال بازی مرگ و زندگی به حساب می‌آید. از طرفی چون پرسپولیس از کورس پا پس نمی‌کشد استرس همراه با بازیکنان استقلال است و جواد برای نتیجه گرفتن در این بازی باید نقاط ضعف تیمش را برطرف کند.

 

*به نظر شما نتیجه این دو بازی می تواند قهرمان را مشخص کند.

اصلا، فراموش نکنیم که در ته جدول جنگ برای بقا وجود دارد و تقابل هر یک از تیم های مدعی با آخر جدولی ها یک چالش بزرگ برای آنها خواهد بود.

 

*نظرتان در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چیست؟

در بازی بارسلونا پی اس جی به نظرم بارسایی ها به خاطر بی تجربگی بازی را واگذار کردند. آرائوخو یکی از بازیکنان با تجربه تیم بود که با اخراجش شیرازه تیم را از هم پاشید و همین باعث شد پاریس به مرحله بعدی صعود کند. اما شاهکار مربیگری را در بازی رئال مادرید با سیتی دیدیم. آنچلوتی سرمربی باهوشی است و بازی خوانی خوبی دارد و از همه مهم تر اینکه با دفاعی مستحکم به سیتی اجازه نداد که بتواند به دروازه آنها راه پیدا کند و در نهایت بازی را با هوشمندی به پنالتی کشاند. به هر حال پناتی ها 50/50 است و دیدیم که دروازه بان جوان رئال درخشید و تیمش را راهی نیمه نهایی کرد.

 

*پیش بینی از قهرمان این فصل اروپا؟

به نظر من اگر رئال مادرید بایرن را ببرد قهرمان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: