کد خبر: ۹۶۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۸۴
داور بازی گل‌گهر - پرسپولیس در مورد اظهارات امید عالیشاه صحبت کرد.

پاسخ بنیادی‌فر به مصاحبه تند امید عالیشاهبه گزارش خبردغ به نقل از  خبرآنلاین؛ کاپیتان تیم پرسپولیس که در نیمه اول بازی از سوی مدافع گل‌گهر سرنگون شد و روی زمین افتاد، در میکسدزون ورزشگاه در این خصوص صحبت کرد و انتقاد نسبتا تندی از داور باتجربه این بازی داشت.

به گزارش ورزش سه، عالیشاه در این باره گفته بود: من تعجب می‌کنم، پنالتی‌ای که جلوی چشم داور اتفاق افتاد را نگرفت. من نمی‌دانم آقای بنیادی‌فر با من چه مشکلی دارد. اگر مشکلی داری برادر بیا رو در رو بگو من مشکلی دارم که نمی‌گویم یا اصلا دوست ندارم بگویم!

البته پیروزی پرسپولیس باعث شد تا موعود چندان هم زیر فشار افکار عمومی قرار نگیرد اما حضور او در تونل ورزشگاه شهید سلیمانی با هجوم خبرنگاران به این داور برای گرفتن یک مصاحبه کوتاه همراه شد.


با این وجود بنیادی‌فر بر اساس قوانین اجازه مصاحبه نداشت و به خبرنگاران هم گفت که مصاحبه تصویری انجام نخواهد داد اما سماجت خبرنگار به چند جمله از زبان داور بازی ختم شد.

موعود درباره حرفهای عالیشاه گفت: هیچ مشکلی با امید عالیشاه ندارم و در بازی هم بد صحبت نکردم. من به افشین پیروانی هم گفتم که ما زیر فشار هستیم و باید کمی درک کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: