کد خبر: ۹۶۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۱
مرتضی پورعلی گنجی اولین تمدیدی پرسپولیس برای فصل آینده خواهد بود.

اولین تمدیدی پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در حالی ۹ هفته تا پایان لیگ برتر زمان باقی مانده که ۹ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان به اتمام می رسد و هنوز خبری برای تمدید قرارداد نیست. در این بین شایعاتی مبنی بر عدم توافق چند بازیکن کلیدی با مدیران باشگاه به گوش رسید که باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای از انجام مذاکرات در موعد زمان مقرر خبر داد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش سرخپوشان برای تمدید قراردادش به مدت سه فصل با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده و به احتمال فراوان قبل از پایان لیگ به شکل رسمی قراردادش رو تمدید خواهد کرد.

پورعلی گنجی یکی از مدافعان و بازیکنان کلیدی پرسپولیس بود که پیش از جام ملتهای آسیا و در بازی ایران مقابل قطر از ناحیه زانو و رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و فصل را از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: