کد خبر: ۹۶۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۷۳
فابریتزیو بیاسین خبرنگار ایتالیایی اعلام کرده سیمونه اینزاگی از مدیران باشگاه اینتر خواسته تا در خطوط مختلف بازیکنان بیشتری را به خدمت بگیرند.

اینزاگی: خرید طارمی برای ما کافی نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ فابریتزیو بیاسین، خبرنگار ایتالیایی، برنامه‌های باشگاه اینتر برای بازار نقل و انتقالات تابستان آینده را فاش کرد.

پس از قطعی شدن انتقال مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی که به عنوان بازیکن آزاد به نرآتزوری ملحق خواهند شد، سیمونه اینزاگی از سران این باشگاه درخواست بسیار مشخصی دارد و به جذب همین دو بازیکن بسنده نمی‌کند.

طبق گفته بیاسین، اینزاگی یک مدافع و یک بازیکن میانی برای تیمش می‌خواهد. به گفته او اینتر در بازار زمستانی برای تقویت خط دفاعی‌اش به دنبال دژالو بود که در نهایت این بازیکن به یوونتوس پیوست. در صورت جدایی آچربی، اینتر برای خرید یک مدافع دیگر دست به کار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: