کد خبر: ۹۶۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۱۰
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: حاج منصور ارضی در مورد بازدیدکنندگان از کاخ گلستان به گونه‌ای حرف زده که گویی خودش برگزیدهٔ ویژهٔ خداوند است و باقی مردم هیچ اجر و حقی نزد خدا ندارند.

کنایه تند زیدآبادی به منصور ارضی: به گونه ای حرف می زنید گویی برگزیده ویژه خداوند هستید /صِرف مداحی چنین تصوراتی را پدید آورده است؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب و روزنامه نگار در کانال تلگرامی خود نوشت:

حاج منصور ارضی در مورد بازدیدکنندگان از کاخ گلستان به گونه‌ای حرف زده که گویی خودش برگزیدهٔ ویژهٔ خداوند است و باقی مردم هیچ اجر و حقی نزد خدا ندارند!

این همه عُجب آشکار و احساس برگزیدگی برای چیست؟ آیا صِرف مداحی و روضه‌خوانی چنین تصوراتی را در او پدید آورده است؟

مداحی و روضه‌خوانی که جای خود، یک مؤمن واقعی حتی اگر قائم‌الیل و دائم‌الصیام هم باشد، هیچگاه خود را برتر از زشت‌کارترین بندگان خدا نیز به حساب نمی‌آورد، زیرا ملاک و معیار تقرب، فروتنی و بی‌ادعایی است. مضامین تمام دعاهای اصیل بر این موضوع شهادت می‌دهد.

روی همین اصل است که پیر هرات گفته است: الهی من غلام آن معصیتم که مرا به عذر آرد و از آن طاعت بیزارم که مرا به عُجب آورد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: