کد خبر: ۹۶۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۴
خط و ربط جریانهای اجتماعی امروز که شعار زندگی بهتر، رفاه و معیشت را سر می‌دهند، همان جریانی است که امام حسین (ع) به جنگ با آنان رفت.

احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،حجت الاسلام احمد علم الهدی با بیان این مطلب افزود:اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند، این جامعه‌ی شهوت است و در این بستر یزید وجود می‌آید.

آنگونه که ایسنا 24سال پیش(27 فروردین79) نقل کرده ، علم الهدی که در آن زمان معاون دانشکاه امام صادق بوده اظهار داشته است: اولویت اول زندگی مردم، شکم نیست،‌کمال بشری و رسیدن به خداست، عده‌ای دیروز در جبهه‌ی دفاع از دین و ارزشها بودند، اما امروز در جریان جنگ با دین هستند. به خاطر اینکه روزی پول و لقب ، در دفاع از دین بود، اما امروز که متدینین آنها را قبول ندارند، یک چهره‌ی دین ستیز شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: