کد خبر: ۹۶۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۷۵
ویدئوی شبیه سازی مبارزه بین مایک تایسون و جیک پاول پیش بینی می‌کند که این مبارزه در راند دوم به پایان خواهد رسید.

برنده مسابقه تایسون و پاول کیست؟/ کامپیوتر پاسخ دادبه گزارش خبردغ به نقل از  خبرآنلاین، پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه پاول قرار است به زودی به مصاف پادشاه بی‌چون‌وچرای سنگین وزن سابق برود و ننتفلیکس آن را منتشر کند، دنیای ورزش بوکس تکان خورد.

این رویداد قرار است ۲۰ جولای در استادیوم AT&T با ظرفیت ۸۰۰۰۰ نفر در آرلینگتون تگزاس برگزار شود.

این دو مدتی است که در حال مذاکره برای رویارویی با یکدیگر داخل رینگ بوده‌اند، تایسون سال گذشته فاش کرد که حضور در مبارزه پاول با تامی فیوری باعث شد که او به فکر بازگشت به رینگ بیفتد.

به نقل از روزیاتو،یک هوادار با استفاده از بازی بوکس ویدئویی Fight Night Champion مبارزه این دو بوکسور را شبیه‌سازی و در یوتیوب منتشر کرد.

در این شبیه‌سازی تایسون بر یوتیوبر سابق تسلط دارد و در راند دوم پاول را با هوک چپ ناک‌اوت می‌کند.

آخرین مسابقه حرفه ای تایسون در سال ۲۰۰۵ برگزار شد، جایی که او توسط کوین مک براید ایرلندی شکست خورد و پس از شش دور بازنشسته شد تا با رکورد ۵۰ برد و ۵ باخت به کار خود پایان دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: