کد خبر: ۹۶۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۴
تعداد بازدید: ۱۳۱
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت قاطع از ریاست این دانشگاه اعلام کرد که گرفتار حاشیه سازی عده‌ای قلیل که دانشگاه را جولانگاه منافع شخصی و گروهی خود نموده‌اند، نخواهد شد.

حمایت قاطع بسیج جامعه پزشکی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ گرفتار حاشیه‌سازی عده‌ای قلیل نخواهیم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، در پی بیانیه مجعول منتسب به جمعی از پزشکان و دانشجویان در مخالفت با انتصابات بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران  و در حمایت از مدیریت انقلابی این دانشگاه، بیانیه‌ای را صادر کرده که متن آن به شرح زیر است:

 

ونرید أن نّمنّ على الّذین اسْتضْعفوا فی الْأرْض ونجْعلهمْ أئمّةً ونجْعلهم الْورثین

متاسفانه روز یکشنبه 20 اسفند 1402 همزمان با معارفه مسئول مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه توسط مسئولان محترم سپاه، شاهد انتشار یک بیانیه منتسب به بسیج جامعه پزشکی با مضامین کذب و خلاف واقع بودیم که موجب نگرانی نیروهای ارزشی و انقلابی دانشگاه و شادی افراد مغرض و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

بدین وسیله ضمن تکذیب موارد مطرح شده در بیانیه جعلی مذکور به اطلاع خانواده بزرگ و انقلابی دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌رساند از افتخارات دانشگاه حضور یک شخصیت برجسته علمی و انقلابی جناب پرفسور قناعتی در راس مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده که واجد امتیازات ویژه فردی از جمله روحیه انقلابی، مردمی بودن و برداشتن حصارهای تشریفاتی و اداری و تسهیل ارتباطات بی واسطه با رئیس دانشگاه می‌باشند.

از نظر مدیریتی نیز به سرانجام رساندن واقعی پروژه‌های نیمه کاره و معطل مانده همچون کلان بیمارستان حضرت مهدی (عج) و بیمارستان کودکان حکیم، درخشش فعالیت‌های بین المللی دانشگاه در کشور و زبان‌زد بودن موفقیت‌هایی همچون دانشگاه سبطین کربلا، انضباط مالی و توجه ویژه به امور رفاهی نیروی انسانی دانشگاه، تنها بخشی از کارنامه موفق استاد قناعتی در طی 30 ماه از انتصاب ایشان در دانشگاه است.

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن حمایت قاطع از رئیس انقلابی دانشگاه گرفتار حاشیه سازی عده‌ای قلیل که دانشگاه را جولانگاه منافع شخصی و گروهی خود نموده‌اند، نخواهد شد.

ان‌شاءالله با عنایت حضرت ولی عصر (عج) با اطاعت از فرامین حضرت امام خامنه‌ای با استعانت جستن از پتانسیل عظیم بدنه انقلابی دانشگاه و برنامه ریزی دقیق و کار منظم تشکیلاتی رسالت مقدس خود را دنبال خواهد کرد.

گفتنی است؛ بسیج دانشجویی علوم پزشکی تهران نیز با صدور بیانیه زیر، حمایت قاطع خود را از اقدامات دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: