کد خبر: ۹۶۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۲
نماینده منتخب مردم نجف آباد در مجلس شوارای اسلامی گفت: جای تأسف است که برخی از افرادی که موفق به پیروزی در انتخابات نشدند، حرف‌هایی می‌زنند که رسانه‌های غربی آن صحبت‌ها را برجسته می‌کنند؛ این افراد باید در صحبت‌های خود دقت کنند و حرفی نزنند که به نظام، کشور و اعتماد مردم ضربه وارد شود.

ابوترابی: شاید برخی نمایندگان مجلس آینده به جان هم بیفتند /میرمحمدی: مردم تهران حتی نماینده خود را هم نمی شناسندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسی با طراوت کشور تلخ شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه و دقیق نکات مهمی را فرمودند که باید نصب العین تمام نمایندگان مجلس بعدی قرار گیرد.

بنابر روایت مهر، وی ادامه داد: از آن جایی که افرادی از لیست‌های مختلف به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند، این احتمال و البته نگرانی وجود دارد که برخی از این افراد به جای خدمت، به جان هم بیافتند و شیرینی انتخابات را به تلخی تبدیل کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه این روزها برخی از افراد ادبیاتی را به کار می‌برند که کام مردم را تلخ کرده است. همه ما مسؤولان باید به فکر راهکارهایی برای رفع مشکلات کشور باشیم و از اختلاف افکنی دوری کنیم.

ابوترابی تاکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم که رأی آورده‌اند و در مجلس بعدی هستند و همچنین منتخبان ملت در مجلس دوازدهم باید این روزها به دنبال برنامه‌ریزی برای افزایش کارآمدی مجلس دوازدهم باشند و نباید بر سر مسائل سیاسی با یکدیگر دچار اختلاف شوند.

این نماینده مجلس افزود: متأسفانه برخی از افرادی که نتوانستند رأی بیاورند و از رسیدن به مجلس دوازدهم بازماندند، این روزها انتخابات را زیر سوال می‌برند و مباحثی چون تقلب و تخلف انتخاباتی را مطرح می‌کنند و عملاً با این حرف‌های خود مردم را نسبت به انتخابات، نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جای تأسف است که برخی از افرادی که موفق به پیروزی در انتخابات نشدند، حرف‌هایی می‌زنند که رسانه‌های غربی آن صحبت‌ها را برجسته می‌کنند؛ این افراد باید در صحبت‌های خود دقت کنند و حرفی نزنند که به نظام، کشور و اعتماد مردم ضربه وارد شود.

وی اظهار کرد: سلامت و امنیت انتخابات به خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی محقق شد و نباید حرف‌هایی زده شود که رسانه‌های بیگانه سوءاستفاده کنند.

 

خارج شدن از حالت لیستی در انتخابات برای کلان شهر ها مهم است

همچنین سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفت و گویی اظهار داشت: مردم در این دور از انتخابات با وجود برخی مسائل و مشکلات در زندگی ، در انتخابات به صورت پرشور حضور پیدا کرده و با این حضور پرشورشان توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

آنگونه که ایرنا روایت می کند، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این انتخابات در شهرستان هایی که ارتباط پررنگی بین نمایندگان و مردم وجود نداشت حضور در پای صندوق های رأی کمرنگ بود اما در شهرستان های کوچک که ارتباط بین نمایندگان و مردم تنگاتنگ بود ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

میرمحمدی با اشاره به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضایی آرام و به دور از هر گونه حاشیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: بعضا پیش می آید که مردم شهرستان های بزرگ مثل تهران حتی نماینده خود را هم نمی شناسند اما در شهرستان های کوچک اینگونه نیست و ارتباط نماینده خانه ملت با مردم بیشتر و بهتر است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: آنچه در انتخابات برای حضور پرشورتر مردم مهم است اینکه در کلان‌شهرهایی از جمله تهران، انتخابات از حالت لیستی خارج شود و کسانی به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا کنند که مشکلات ریز و درشت مردم را پیگیری می کنند، حرف مردم را می شنوند و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: