کد خبر: ۹۶۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۸۸
اسطوره فوتبال برزیل باور دارد که منچسترسیتی این فصل دوباره قهرمانی خودش در لیگ برتر انگلیس را تکرار می کند.

قهرمان لیگ برتر انگلیس از دید رونالدوبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ منچسترسیتی در دوران حضور پپ گواردیولا و طی هفت فصل، پنج بار قهرمان لیگ شده‌ است و حالا برای چهارمین قهرمانی پیاپی تلاش می کند. این دستاوردی است که هیچ باشگاهی از زمان شکل‌گیری لیگ فوتبال حرفه ای در کشور انگلیس در سال ۱۸۸۸ به آن دست نیافته است.

سیتیزن ها همچنان در کورس قهرمانی قرار دارند، جایی که تنها یک امتیاز آنها را از رقبا یعنی آرسنال و لیورپول جدا می‌کند. این در حالی است که شاگردان گواردیولا روز یکشنبه در دیداری هیجان‌انگیز با نتیجه ۱-۱ مقابل قرمزهای آنفیلد متوقف شدند. رونالدو، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال باور دارد که این تیم دوباره قهرمانش اش را تکرار می کند. دیلی میل از او پرسید که فکر می‌کند چه کسی در این فصل قهرمان خواهد شد و رونالدو بدون درنگ پاسخ داد:

سیتی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: