کد خبر: ۹۶۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
تعداد بازدید: ۷۱
باشگاه پرسپولیس درحالی نام داور دربی 103 را مشخص کرده که کمیته داوران هنوز به صورت رسمی نام داور را اعلام نکرده است.

پرسپولیس داور دربی را لو دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ نشست هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، امروز با حضور مدیران دو تیم، عوامل برگزار کننده و نمایندگان فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شد.

در جلسه هماهنگی؛ وحید کاظمی (داور وسط)، سعید قاسمی و حسن انتظاری (کمک‌های اول و دوم)، پیام حیدری (داور چهارم)، گلمراد سعدالله از تاجیکستان به همراه موعود بنیادی‌فر و مهسا قربانی (داوران VAR) انتخاب و معرفی شدند.

در جریان این نشست، هواداران پرسپولیس از درب شرقی، هواداران استقلال از درب غربی و هواداران خانم نیز از درب غربی و پارکینگ ۲ وارد ورزشگاه خواهند شد.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست قرمز رنگ و دروازه‌بان با لباس مشکی و تیم استقلال با لباس‌های یکدست آبی و دروازه‌بان سبز، وارد زمین خواهند شد.

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال فردا (چهارشنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: