کد خبر: ۹۶۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۶۸
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش کرایه‌های اتوبوس، مترو و تاکسی از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اعمال خواهد شد و افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی قبل از اردیبهشت‌ تخلف است.

منتظر افزایش کرایه تاکسی از اردیبهشت‌ماه باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی قبل از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت: مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز کرایه وسایل نقلیه عمومی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، هنوز فرصت برای تصویب داریم و در ابتدای سال به هیچ عنوان نباید اضافه نرخ دریافت شود و اگر اینگونه باشد تخلف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: لایحه ثبت درختان ارزشمند و همچنین آیین‌نامه استقرار حیوانات خانگی بررسی خواهد شد. طرح موضعی برای ساماندهی اسلام‌آباد نیز تهیه شده که باید تایید و درنهایت به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شود.

چمران گفت: اساسنامه سازمان آرامستان‌ها و پیشگیری و مدیریت بحران نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دعوت از مسئول فنی مترو به جلسه امروز برای ارائه توضیحات درخصوص خرابی‌ها، گفت: مدیرعامل مترو در مصاحبه‌ای از کمبود اعتبار سخن گفته بود و به نظر بنده چنین چیزی وجود ندارد. ممکن است در خرید تجهیزات خارجی مشکل وجود داشته باشد، اما اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته بود.

وی ادامه داد: تعدادی از وسایل حمل و نقل عمومی چین وارد شده و امروز از این وسایل بازدید خواهد شد. استاندارد این دستگاه‌ها تایید شده است.

چمران با اشاره به جان باختن ۱۰ نفر در آستانه چهارشنبه‌سوری، یادآور شد: راه‌حل خاصی برای ترافیک شب عید وجود ندارد؛ مگر اینکه وسایل حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم و مردم از وسایل شخصی استفاده نکنند. امیدواریم بتوانیم برای مشکل ترافیک برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها برای ارائه طرح جامع ترافیک ادامه دارد تا سال آینده این اقدام انجام شود، خاطرنشان کرد: شهردار تهران در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر و درمان این افراد مواردی را مطرح و درخواست کرد که شهروندان افراد معتاد را برای درمان معرفی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در چهارراه سیروس و مولوی بنده تجمع معتادان را ندیدم، خاطرنشان کرد: البته نه اینکه معتادان وجود نداشتند، اما اینکه در گوشه و کنار معابر تجمع کرده باشند، دیده نشد.

چمران همچنین در صحن شورای شهر ضمن ابراز تأسف از جان باختن ۱۰ نفر در آستانه چهارشنبه سوری، اظهار کرد: آسیبی که افراد می‌بینند قابل جبران نیست و والدین باید مراقب فرزندان خود باشند.

وی تأکید کرد: از مسئولین در شهرداری به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی درخواست داریم که تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا خدمات رسانی را بهبود ببخشند. از مردم نیز درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا شاهد راهبندان‌های وقت گیر و کشنده نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: