کد خبر: ۹۶۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تعداد بازدید: ۷۶
اسدالله بهرامی متهم ردیف شصت و چهارم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) در سال ۱۳۷۶ به منظور پیوستن به گروهک تروریستی منافقین، از کشور متواری شده و پس از الحاق به تشکیلات مذکور، در یگان رزم نفاق سازماندهی می‌شود.

افشای هویت مربی شهرشناسیِ تیم‌های تروریستی اعزامی به ایران /متهم ردیف ۶۴ در خمپاره زنی به مراکز حساس کشور نقش داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، اسدالله بهرامی متهم ردیف ۶۴ پرونده در دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

بنا بر روایت ایسنا، او که در سال ۱۳۵۹ جذب گروهک تروریستی منافقین شده بود، در تاریخ یکم آبان ماه سال ۱۳۶۰ به دلیل اقدامات مجرمانه ای از قبیل پخش اعلامیه، جمع آوری کمک مالی برای گروهک مذکور و غیره، بازداشت شده، ولی پس از ۲۰ روز، با سپردن تعهد آزاد می‌شود.

در ادامه و در سال ۱۳۶۲، او مجدداً به دلیل تهیه خانه تیمی برای عناصر تروریست، جاسازی سلاح و مهمات در خانه مذکور و همچنین تهیه مدارک جعلی، بازداشت شده و پس از طی مراحل قضایی، به مجازات سنگینی محکومیت می‌یابد لکن این بار نیز مشمول رافت و عطوفت نظام جمهوری اسلامی شده و پس از برخورداری از عفو، مجازاتش به ۱۰ سال حبس تقلیل یافته و در نهایت در سال ۱۳۶۹ از زندان آزاد می‌شود.

این متهم با عدم تنبه، در سال ۱۳۷۶ به منظور پیوستن به گروهک تروریستی منافقین، از کشور متواری شده و پس از الحاق به تشکیلات مذکور، در یگان رزم نفاق سازماندهی می‌شود.

او طی سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰، در عملیات‌های متعدد خمپاره زنی به مراکز حساس کشور شرکت داشته و همچنین مربی شهرشناسیِ تیم‌های تروریستی عازم به داخل کشور نیز بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: