کد خبر: ۹۶۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۹۹
ع️طریانفر گفت که شورای نگهبان در پاسخ به نامه‌های حسن روحانی، دلایل رد صلاحیتش در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرده است.

پاسخ شورای نگهبان به نامه‌های حسن روحانی به روایت عطریانفر/ استدلال آنها را طبقه متوسط فهیم هم نمی‌پذیردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، با حضور برنامه‌ تلویزیونی شیوه گفت: جناب آقای حسن روحانی، چندین دوره عضو مجلس خبرگان رهبری بوده اما در این دوره ردصلاحیت شده است و حالا پاسخ می خواهد. اخیرا شورای نگهبان پاسخ داده اما پنهان است و قرار شده که ایشان توضیح بدهد.

وی ادامه داد: بنده در چند روز گذشته از سرفصل های شورای نگهبان مطلع شدم. من که مدعی هستم از سیاست چیزی می فهمم به کنار ولی استدلال شورای نگهبان را طبقه متوسط فهیم هم نمی‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: