کد خبر: ۹۶۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۷۴
مدافع پرسپولیس که سابقه دبل در دربی را نیز در کارنامه دارد قادر به همراهی این تیم در جدال با استقلال نخواهد بود.

شوک به پرسپولیس در آستانه دربیبه گزارش  خبرداغ ؛ گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که در دیدار قبلی سرخ‌ها مقابل نفت و گاز گچساران به دلیل مصدومیت غایب بود، اکنون در آستانه از دست دادن دربی نیز قرار دارد.

به گزارش ورزش سه، مدافع گرجستانی پرسپولیس که سابقه دبل گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد، در بازی این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان غایب خواهد بود. این در حالیست که با توجه به مصدومیت این بازیکن، او طی روزهای اخیر شرایط حضور در تمرینات را نیز نداشته است.

گفته می‌شود مدت زمان دوری گولسیانی 10 تا 12 روز خواهد بود و با این شرایط و با توجه به زمان اندک باقیمانده تا دربی و جدال با استقلال، این بازیکن فرصت چندانی برای همراهی تیمش در این بازی نخواهد داشت و این احتمال نزدیک به صفر خواهد بود. خصوصا اینکه او طی این مدت نباید در تمرینات گروهی نیز شرکت کند.

غیبت گئورگی گولسیانی در این بازی می‌تواند این شانس را به فرشاد فرجی یا علی نعمتی بدهد که در جدال با استقلال حاضر باشند. البته خبر نگران کننده برای پرسپولیس این است که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس نیز در آستانه محرومیت در صورت دریافت کارت زرد مقابل فولاد خوزستان قرار دارد و اگر این اتفاق برای او در این بازی که قضاوت آن برعهده رضا مهدوی قرار دارد بیفتد، شرایط این تیم سخت و نزدیک به بحران خواهد شد.

این در حالیست که البته علی نعمتی نیز به دلیل مصدومیت در دیدار با ذوب آهن، تیمش را در بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران همراهی نکرد. مدافع چپ پرسپولیس طی دیدارهای گذشته که اکنون با حضور عبدالکریم حسن فرصت مناسبی به دست آورده تا در پست تخصصی‌اش در قلب دفاعی نیز به کار گرفته شود، سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد و اکنون باید دید در صورتی که غیبت گولسیانی به صورت قطعی تایید شد، او شانس خود را از سوی اوسمار برای حضور در این بازی حساس به دست خواهد آورد یا خیر.

فرشاد فرجی اما در بازی با نفت و گاز گچساران بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی در ترکیب اصلی به کار گرفته شد و در کنار کنعانی زادگان زوج قلب دفاعی تیمش را در این بازی شکل داد. هرچند حریف نتوانست در این بازی فرصت و خطر بزرگی روی دروازه پرسپولیس شکل دهد اما فرجی نیز آمادگی بدنی خوبی در این بازی داشت تا برای بازی دربی نیز در آماده باش قرار داشته باشد. فرجی طی فصول حضور در پرسپولیس در چند دربی به بازی گرفته شده و از این حیث تجربه حضور در این بازی را در کارنامه دارد، خصوصا اینکه او سابقه بازی زیر نظر جواد نکونام را نیز دارد.

با این حال اکنون در پرسپولیس همه در انتظار مشخص شدن وضعیت نهایی گئورگی گولسیانی هستند و با امید کمی در انتظار مشخص شدن وضعیت این مدافع گرجستانی که از ناحیه زانو دچار آسیب است، هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: