کد خبر: ۹۶۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۸۶
وزیر ارشاد، قائم مقام و رئیس مرکز روابط عمومی این وزارتخانه را برای نظارت بر برگزاری مناسب کنسرت امشب علیرضا قربانی به اصفهان فرستاد.

دو نماینده وزیر ارشاد ناظر برگزاری قطعی کنسرت علیرضا قربانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین،پس از حواشی زیاد لغو کنسرت علیرضا قربانی برای سومین بار در اصفهان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای قانون رسمی کشور و تمکین به مجوز صادر شده این وزارتخانه برای کنسرت، ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه)، مجوز کنسرت علیرضا قربانی در اختیار تهیه‌کننده‌اش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،بر اساس درخواست و گزارش‌ رسانه‌های مختلف داخلی درباره نظارت بر اجرای قانون، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر و مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی این وزارتخانه را برای نظارت بر برگزاری مناسب و کامل کنسرت علیرضا قربانی به اصفهان فرستاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: