کد خبر: ۹۶۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۶۹
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح محدودیت تردد زوج یا فرد در کرج خبر داد.

طرح زوج و فرد به خیابان‌های استان همسایه تهران هم رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح زوج و فرد از امروز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه در کلانشهر کرج در این استان خبرداد.

فارس در خبری نوشت: حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و به تبع آن ازدحام و افزایش حجم ترافیک در ایام پایانی سال، برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان البرز یکی از اقداماتی که در راستای کاهش ترافیک و تردد خودروها در دستورکار پلیس راهور قرار خواهد گرفت، اجرای طرح محدودیت تردد زوج یا فرد در کرج است.

وی افزود: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج از روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۱۶ الی ۲۱:۰۰ و از طریق سامانه های ثابت و دوربین های نظارتی و پلاک خوان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: خودروها براساس زوج یا فرد بودن آخرین عدد سمت راست پلاک تفکیک شده و درصورت ورود غیرمجاز توسط دوربین و مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

رحمتی پور افزود: تردد خودروهای حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس و...) و امدادرسان (اورژانس، آتش نشانی و...) مجاز است.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در هسته مرکزی شهر در روزهای آخر سال خودداری کرده و با ماموران پلیس راهور همکاری لازم داشته باشند.

طرح زوج و فرد به خیابان‌های استان همسایه تهران هم رسید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: