کد خبر: ۹۶۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۷
با وجود شایعات مطرح شده در فضای مجازی، هنوز تیم بعدی فرهاد مجیدی مشخص نشده است.

شایعات علیه مجیدی به صف شدند؛ مقصد بعدی فرهاد کجاست!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ لیگ برتر فوتبال امارات در 2 روز اخیر در شرایطی دنبال شد که شکست اتحاد کلبا برابر البطائح با یک خبر مهم برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران همراه بود؛ پایان همکاری فرهاد مجیدی بعد از 1.5 فصل با تیم اتحاد کلبا. مدیران باشگاه اماراتی البته سعی داشتند تا همواره از سرمربی ایرانی تیم خود حمایت کنند اما باخت‌های سریالی اتحاد کلبا و وضعیت بحرانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر امارات باعث شد تا در نهایت با توافقی 2 جانبه، همکاری مجیدی با کلبایی‌ها به پایان برسد.

به گزارش فوتبال 360 فرهاد مجیدی که در رزومه‌اش یک قهرمانی تاریخی و بدون شکست در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و فصل گذشته هم روزهای خوبی را همراه با اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات پشت سر گذاشت و نتایج قابل‌قبولی کسب کرد، در حالی به جرگه سرمربیان بدون سمت اضافه شد که به سرعت شایعات و گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره آینده کاری مجیدی منتشر شد و در این زمینه نام تیم‌های مختلف از جمله چند تیم مدعی فوتبال ایران به میان آمد تا بحث بازگشت احتمالی مجیدی به چرخه سرمربیان لیگ برتری مطرح شود.

بازگشت به لیگ ایران؟ فعلاً منتفی است!

مجیدی در دوران سرمربیگری‌اش هیچ‌گاه نپذیرفته که در لیگ برتر ایران، هدایت تیمی جز استقلال را قبول کند؛ آن‌هم در حالی‌که همواره نام او در حوالی نیمکت برخی تیم‌های لیگ برتری مطرح شده اما او پیشنهاد همکاری را نپذیرفته است. باشگاه استقلال شب گذشته نسبت به شایعات مرتبط با بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم واکنش صریحی نشان داد و ضمن حمایت از جواد نکونام، اعلام کرد که قرارداد نکونام 3 ساله است و این باشگاه برنامه‌ای برای تغییر در کادرفنی ندارد.

سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان هم از جمله دیگر تیم‌هایی بودند که نام‌شان به عنوان تیم‌های خواهان جذب فرهاد مجیدی مطرح شد. البته که با توجه به همکاری سپاهانی‌ها با مورایس، خبر حضور مجیدی در این تیم اصفهانی شبیه به یک شایعه به نظر می‌رسد و پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که با وجود طرح شایعات و گمانه‌زنی‌های گوناگون، در مقطع کنونی فصل فرهاد مجیدی تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و در صورت علاقه‌مندی برای حضور دوباره در چرخه سرمربیان لیگ برتری، او به دنبال آن است تا از ابتدای فصل آینده هدایت تیمی را برعهده گیرد تا براساس تفکرات خود، فهرست تیم موردنظرش را نهایی کند.

تیم امید امارات؟ همه‌چیز در حد یک شایعه!

فرهاد مجیدی روز گذشته 2 تصویر از خود در صفحه اینستاگرامش بارگذاری کرد که در این تصاویر، پیراهنی با لوگو فدراسیون فوتبال امارات بر تن مجیدی بود. همین مسئله باعث شد تا زمزمه‌ها درباره حضور احتمالی مجیدی در قامت سرمربی تیم امید امارات به اوج خود برسد؛ آن‌هم در حالی‌که دنیس سلیوا، سرمربی اسپانیایی با سابقه حضور در آکادمی بارسلونا، سکان هدایت تیم امید امارات را برعهده دارد و او با فدراسیون فوتبال امارات تا سال 2025 قرارداد دارد.

مجیدی در حالی تصاویرش با پیراهنی منقش به لوگو فدراسیون فوتبال امارات را منتشر کرد که پیگیری‌های بیشتر حکایت از آن دارد که او در حال گذراندن دوره‌ای جدید از مربیگری زیرنظر فدراسیون فوتبال امارات است و این دوره‌های مربیگری ارتباطی با حضور او در تیم امید امارات ندارد و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور هم تصمیمی برای تغییر در تیم امیدشان ندارند. گفته می‌شود در حال مجیدی از یک تیم باشگاهی در امارات پیشنهاد دارد که او فعلاً به این پیشنهاد خود پاسخ نداده است.

سفر تفریحی به اسپانیا در انتظار فرهاد

سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلبا احتمالاً اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعد از گذراندن دوره مربیگری، برای سفری تفریحی عازم اسپانیا خواهد شد و تا پایان فصل جاری هدایت تیمی را برعهده نخواهد گرفت و از ابتدای فصل آینده کارش را در قامت سرمربی ادامه می‌دهد؛ آن‌هم در حالی‌که اولویت مجیدی، تداوم فعالیت به عنوان سرمربی‌لژیونر است و فعلاً او نگاهی به پیشنهادات احتمالی‌اش از لیگ برتر نخواهد داشت و با توجه به این شرایط باید دید مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: