کد خبر: ۹۶۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۸۵
نام یک دختر ایرانی در بین تیم پناهندگان فدراسیون جهانی وزنه برداری به چشم می خورد.

یک دختر ایرانی در بین تیم پناهندگان وزنه برداریبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در فهرست جدید تیم پناهندگان فدراسیون جهانی وزنه برداری نام یک دختر ایرانی هم به چشم می خورد. پریسا جهانفکریان که چند سال قبل به همراه همسرش به خارج از کشور مهاجرت کرده بود حالا در قالب تیم پناهندگان قرار است دوباره وزنه بزند.

این تیم ترکیب چهار نفره دارد که غیر از جهانفکریانْ آلینه دسوزا و مونیک آراخو از برزیل و آدریل گارسیا از کوبا را در خودش دارد.این نفرات می توانند در تمام مسابقاتی که در سال 2024( غیر از المپیک) زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می شود شرکت کنند.

سرمربی این تیم آویناش پاندو است که قبلا عضو کمیته تحقیق و مربیان فدراسیون جهانی بوده است.

محمد جلود رییس عراقی فدراسیون جهانی در این خصوص می گوید:پس از تحربه موفقی که سال قبل از تشکیل این تیم داشتیم امسال هم آن را ادامه دادیم.این فرصت ارزشمندی است که ورزشکاران می توانند از آن استفاده کنند.شخصا هیچ وقت آن احساس خوشحالی دو وزنه بردار برزیلی در عربستان را فراموش نمی کنم.امیدوارم اتفاق خوبی در کل برای وزنه برداری جهان بیفتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: