کد خبر: ۹۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۸
شاهچراغی گفت: تلاش شد امکانات دولت برابر قانون جدید انتخابات در اختیار قرار بگیرد و با صداوسیما، پیام رسان‌ها، وزارت ارتباطات و مجموع کسانی که با دولت ارتباط دارند، ظرفیت‌های خوبی فراهم شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور: تلاش شد امکانات دولت برابر قانون جدید در اختیار قرار بگیرد /وظیفه ما اجرای خوب انتخابات استبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، درباره این‌که وزارت کشور در این مدت چه اقداماتی در راستای افزایش مشارکت رأی دهندگان در راستای توصیه های رهبری انجام داد، گفت: فرمان‌های مقام معظم رهبری برای همه است و برای رسانه‌ها هم هست، به حمدالله معتقدم رسانه‌ها نقش کاملی هم در کیفیت و هم در کمیت دارند. به نظر می‌آید رسانه‌ها با هر نگاهی هم تاکنون در یک دید کلی در همه بخش های کشور خوب عمل کردند.

معاون سیاسی وزیر کشور در گفتگو با ایلنا، با بیان این که در وزارت کشور مسئولیت اصلی ما اجرا است، تاکید کرد: البته اجرای خوب می‌تواند به سلامت و رقابت کمک کند و همه تلاش ما این بوده است در مشارکت هم همین بوده است، در موضوع مشارکت ما یک نقش مشخص و تعریف شده داشتیم ولی وظیفه شرعی ما بود که تلاش کنیم برای عدالت انتخاباتی شرایط را در دولت فراهم کنیم.

وی یادآور شد: تلاش شد امکانات دولت برابر قانون جدید در اختیار قرار بگیرد و با صداوسیما، پیام رسان‌ها، وزارت ارتباطات و مجموع کسانی که با دولت ارتباط دارند، ظرفیت‌های خوبی فراهم شد. این‌ اقدامات می‌تواند به موضوع مشارکت کمک کند ولی قطعا وظیفه ما اجرای خوب انتخابات است و امیدواریم در این بخش موفق باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: