کد خبر: ۹۶۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۷۹
باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای نسبت به پیدا شدن ادعیه و جادو در رختکن باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه ذوب‌اهن به اتفاق جنجالی در رختکن پرسپولیستیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز(چهارشنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می‌روند. در آستانه این مسابقه کاغذ و دست نوشته‌های عجیبی در رختکن میهمان پیدا شد.

بعد از انتشار خبر مذکور، باشگاه ذوب‌آهن با انتشار متنی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. متن این بیانیه را می‌خوانید: «در پی انتشار خبر عجیب و مضحک پیرامون پیدا شدن ادعیه و جادو در رختکن تیم پرسپولیس، جهت روشن شدن افکار عمومی اعلام می‌نماییم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن قویاً خبر مذکور را تکذیب نمود و بازی‌های رسانه‌ای از این دست را در شأن دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و ذوب‌آهن نمی‌داند.

شایان‌ذکر است که باشگاه ذوب‌آهن پیگیری قضایی موضوع مذکور را حق خود دانسته و با جدیت، راستی آزمایی و ورود کمیته اخلاق و نهادهای ذی‌ربط جهت برخورد با این موضوع را خواستار است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: